Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی، فرارسیدن نوروز و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

خبرگزاری میزان - به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی، فرارسیدن نوروز و سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

در پیام محسن خجسته‌مهرآمده است: «بار دیگر موهبت الهی، گستره پر مهر زمین را به سرسبزی و خرمی آراست و سالی دیگر فرا رسید تا حیاتی نو و شکوفایی دوباره را به‌عنوان سرآغازی مجدد در زندگی نوع بشر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌ها همه نشانه‌ای هدایت به سوی مبدأ هستی و آفریدگار مهربان برای کسانی‌ست که صاحب اندیشه‌اند و بر ژرفای عالم وجود می‌نگرند.

در آغاز قرن جدید و سال ۱۴۰۱ هجری شمسی، خداوند منان را شکرگزارم که به ما توفیق خدمت عطا نموده تا در کنار یکدیگر، با همکاری و همدلی گام‌های بلندی در جهت ارائه خدمات ارزنده به مردم قدرشناس ایران برداریم. بی‌تردید سالی که گذشت با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده که لازم می‌دانم از تمامی مدیران، کارشناسان، کارکنان، کارگران و زحمتکشانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر خود موجبات حرکت روبه رشد و توسعه همه جانبه شرکت ملی نفت ایران را فراهم نموده‌اند و خانواده‌های ارجمندشان به عنوان پشتوانه‌های اصلی این شرکت، تقدیر و تشکر نمایم.

در سال ۱۴۰۰ و همزمان با آغاز دولت سیزدهم، حماسه‌آفرینی مجموعه همکاران برای نیل به اهداف عالیه صنعت عظیم نفت به‌ویژه با اقدام‌های موثری همچون خیز صنعت نفت ایران در بازپس‌گیری جایگاه خود در سبد انرژی جهان، شتاب بخشی به طرح‌های تولید در میدان‌های مشترک، اولویت اجرای طرح‌های زودبازده برای تامین هرچه سریعتر منابع هیدروکربوری نفت و گاز، تامین و تولید حداکثری مستمر و پایدار گاز در کل کشور و رکورد تولید بالغ بر ۷۰۰ میلیون متر مکعب گاز در پارس جنوبی در زمستان، تمرکز بر افزایش تولید نفت، افزایش صادرات و دریافت تمامی مطالبات فروش نفت، برنامه ریزی برای مشارکت حداکثری بخش خصوصی در تامین منابع مالی، بهره‌مندی از رویکرد فناورانه در اجرای طرح‌های صنعت نفت، آغاز به‌کارگیری فناوری روز در طرح احیای چاه‌های کم بازده و استحصال هلیوم، حرکت به سمت افزایش ضریب بازیافت نفت با اتکا به شرکت‌های داخلی دانش بنیان، حمایت از ساخت داخل، برنامه‌ریزی جهت تحقق توسعه با تکیه بر پیوست‌های فرهنگی و انجام مسئولیت‌های اجتماعی و... به خوبی قابل رؤیت بود و تدبیر و سیاستگذاری‌های مسئولان و مشارکت کارکنان، موفقیت‌های قابل‌توجهی را برای کشور به ارمغان آورد.

اینجانب در این هنگامه شیرین به پاس نعمات جاری باری‌تعالی بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) و با گرامیداشت ۲۹ اسفندماه، هفتاد و یکمین سالگرد استقلال حقیقی و ملی شدن صنعت نفت ایران، آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی و نوروز خجسته را خدمت تمامی همکاران و خانواده محترم ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و امید دارم با همت همگان صنعت نفت در سال جدید بیش از پیش، با اتکا به توان و دانش ایرانی گام‌های استواری در اعتلای میهن عزیزمان بردارد.»

 

بیشتر بخوانید: ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی ۱۵۰۰ مگاوات افزایش یافت

 

انتهای پیام/

برچسب ها: خجسته مهر نفت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خجسته مهر نفت شرکت ملی نفت ایران صنعت نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات هزار میلیاردی توسعه صنعت گاز به دانش بنیان ها

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناری آنا، مجید چگنی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در حاشیه بیست وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش گفت: در سال جاری حدود هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اعطا به شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم که شرکت‌های دانش بنیان در کشور به واسطه این اعتبار بتوانند تجهیزات و امکانات مورد نیاز گاز کشور را تهیه کنند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز گفت: بیش از ۷ هزار میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان عقد شده است. با توجه به همکاری گسترده شرکت ملی گاز با شرکت‌های دانش بنیان می‌توان گفت که هم اکنون حدود ۹۰ درصد اقلام و تجهیزات مورد نیاز گاز کشور بومی شده است و با استاندارد جهانی در حال استفاده است.

وی ادامه داد: امیدواریم که شرکت‌های دانش بنیان ما به واسطه این اعتبار بتوانند تجهیزات و امکانات مورد نیاز گاز کشور را تهیه کنند.

چگنی ادامه داد: ۱۳۰ هزار تسهیلات بانکی قرض الحسنه برای خانواده‌های کم برخوردار با تصویب هیئت وزیران انجام شد. همچنین طرح پروژه خط لوله گاز ما در استان سیستان و بلوچستان و تغذیه کنارک در حال پیشروی است. با توجه به اهمیت شرکت‌های دانش بنیان باید تاکید کنیم که حمایت ۱۰۰ درصدی ما از شرکت‌های دانش بنیان ادامه دارد و امیدواریم با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان که ما را از تحریم مصون می‌کنند بتوانیم موجبات رشد شرکت لی گاز ایران را مهیا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسهیلات هزار میلیاردی توسعه صنعت گاز به دانش‌بنیان‌ها
  • تسهیلات هزار میلیاردی توسعه صنعت گاز به دانش بنیان ها
  • توسعه‌ تولید از میدان‌های نفتی با استفاده از ظرفیت دانش بنیان
  • صنعت فرش ۸ برابر صنعت پتروشیمی توان ارزآوری دارد
  • باید برای اعتلای عزت ملی خودباوری را سرلوحه قرار دهیم/ اصفهان قطب صنعت هسته‌ای ایران است
  • حمایت شرکت ملی مس از طرح‌های نوآورانه با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری
  • تشخیص بیماری‌های خودایمنی با ۴ کیت دانش‌بنیان ایرانی
  • تشخیص بیماری‌های خودایمنی با ۴ کیت ساخته شده در یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی
  • نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت، فرصتی برای پشتیبانی از تولید داخل و دانش‌بنیان‌ها
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور