Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:45:28 GMT

زنده‌گیری یک قلاده گرگ در خیابان‌های تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۳۳۵۰

زنده‌گیری یک قلاده گرگ در خیابان‌های تهران

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: امروز اتفاقی افتاد که در چند دهه اخیر شاهد آن نبودیم و در اتفاق نادر در قرن گذشته بود.

وی گفت: ساعت 9 و 34 دقیقه صبح امروز مشاهده یک قلاده گرگ در خیابانی در محله خانی آباد اعلام می‌شود که دو ایستگاه به محل اعزام میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: خوشبختان این گرگ به کسی آسیب نزده بود و فقط در خیابان ها چرخ میزد.

ملکی بیان کرد: بعد از ۲-۳ ساعتی که گرگ را تعقیب کردند نیروها توانستند گرگ را سالم و تحت کنترل بیهوش کردند و تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

وی در پایان بیان کرد: تشکر می‌کنم از شهروندان که اطلاع رسانی کردند و کسی نزدیک نشده بود و به شهروندان و گرگ هیچ آسیبی وارد نشد.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تهران اتفاقی نادر در تهران گرگ در تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین

جلوخانی مدیر کل دامپزشکی قزوین گفت: هاری یک بیماری ویروسی کشنده و مشترک بین انسان و دام است که سیستم اعصاب مرکزی را درگیر می‌کند و میزان کشندگی آن بسیار بوده و در گوشتخواران اهلی، وحشی و انسان و غالبا از طریق گزش با بزاق آلوده ایجاد می‌شود وحیوان هار علایمی از قبیل ترشح شدید بزاق، عدم توانایی در بلع، حمله و گاز گرفتن اجسام و ناله کشیدن را نشان داده و در نهایت فلجی و مرگ به دنبال دارد.

جلوخانی، واکسیناسیون سگ‌های صاحب‌دار در روستا‌ها را موثرترین اقدام در راستای کنترل و پیشگیری این بیماری برشمرد و افزود: این اداره کل ضمن ایمن نمودن این دسته از دام‌ها، در صورت رخداد کانون‌های احتمال هاری، به بازدید و اقدامات میدانی مثل نمونه‌برداری از دام مشکوک به هاری و ارسال به آزمایشگاه مرجع ملی، واکسیناسیون اورژانسی متعاقب گزش، مراقبت فعال در کانون و واحد‌های موجود در شعاع کانون بیماری، نظارت بر دفن بهداشتی و ضدعفونی جایگاه دام مشکوک به هاری و آموزش و ترویج را به مرحله اجرا درمی‌آورد.

مدیرکل دامپزشکی قزوین از دامداران خواست در راستای کنترل بیماری ضمن همکاری با تیم‌های دامپزشکی، از تماس سگ‌های نگهبان با سگ‌های بلاصاحب از طریق حصارکشی مناسب خانه و دامداری جلوگیری به عمل آورده و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را سریعا به ادارات دامپزشکی شهرستان مربوطه اطلاع دهند و یا با شماره گویای ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۵۱۲ تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد