Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ مدیر حرم مطهر بانوی کرامت از بسیج هزار و ۱۰۰ خادم حرم برای خدمت‌رسانی به زائران در مراسم تحویل سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: جایگاه‌های ویژه خواهران، برادران و خانوادگی در مراسم تحویل سال مشخص شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم  به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین عبدی در گفت وگویی اظهار داشت: حدود هزار و 100 خادم حرم مطهر حضرت معصومه در مراسم تحویل سال 1401 در حر مطهر به زائران و مجاوران خدمت رسانی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه درنظر گرفته شده برای زائران حرم مطهر بانوی کرامت در مراسم تحویل سال 1401 گفت: شبستان امام خمینی(ره)، صحن مسجد اعظم و شبستان اول مسجد اعظم و صحن امام‌هادی‌علیه‌السلام ویژه برادران و بالکن‌های شرقی و غربی شبستان امام خمینی(ره)، شبستان نجمه خاتون سلام‌الله‌علیها، صحن صاحب الزمان(عج) و صحن امام‌رضاعلیه‌السلام ویژه خواهران خواهد بود.

مدیر آستان مقدس بانوی کرامت افزود: صحن جوادالائمه علیه‌السلام، صحن پیامبر اعظم(ص) و میدان آستانه نیز خانوادگی خواهد بود.

وی ادامه داد: تمامی کفشداری‌ها از بعد از نماز ظهر تا بعد از نماز مغرب غیرفعال است و نیروهای هلال احمر و بهداشت و درمان حرم مطهر نیز در این مراسم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی کمک خواهند کرد.

ویژه برنامه تحویل سال 1401 در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شدحجت الاسلام قرائتی خادم حرم مطهر امام رضا(ع) شد

عبدی با اشاره به حضور قابل توجه نیروهای خدماتی از جمله شهرداری تصریح کرد: نیروهای امنیتی، انتظامی و آتش‌نشانی هم در این مراسم حضور دارند تا امنیت مراسم را ارتقا دهند.

وی با اشاره به اینکه نماز مغرب و عشا به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس اقامه خواهد شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان و زائران می‌خواهیم که با خادمان حرم بیش از پیش همکاری داشته و در برگزاری مراسمی با شکوه مشارکت کنند.

انتهای پیام/452/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراسم تحویل سال حضرت معصومه حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم عزاداری ظهر روز شهادت امام صادق علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین آقامیری و مداحی میثم مطیعی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079855 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • بیرق دهه کرامت بر سر در خانه‌ها نصب شود
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد