Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@08:30:44 GMT

۳۹ هزار شغل در لرستان ایجاد خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۳۶۷۰

۳۹ هزار شغل در لرستان ایجاد خواهد شد

سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان در آیین افتتاح کارخانه شیرخشک بروجرد که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام شد، افزود: دولت باید کمک کند تا راه اندازی این میزان اشتغال در سال آینده محقق شود.

او گفت: سیاست گذاری‌ها در لرستان باید تسهیل شود سهم این استان از اعتبارات باید خوب دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان اظهار داشت: لرستان یک استان مستعد و ظرفیت‌های شناخته نشده فراوان دارد، مردم و دولت باید به میدان بیایند و در کنار هم باشند و لرستان را آباد کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان گفت: لرستان نباید حرف از کمتر توسعه یافته بزند و باید برای رفع مشکل بیکاری در این استان که ۱۵ درصد است فکری شود.

ابراهیمی گفت: طرح‌های نیمه تعطیل و تعطیل در لرستان باید احیا شوند و برای راه اندازی، مورد حمایت قرار گیرند.
داروسازی اکسیر و زاگرس فارمد باید طرح توسعه داشته باشند که باعث رونق تولید می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: لرستان ظرفیت فوق العاده‌ای برای سرمایه گذاری هلدینگ‌های تامین اجتماعی دارد که نیاز است بررسی شود.

فاز اول کارخانه شیر خشک، از زنجیره تولید محصولات لبنی توسط شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی کشور احداث شده است که امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

عملیات اجرایی احداث کارخانه شیرخشک بروجرد در سال ۱۳۹۸ در مساحت ۱۵ هکتار آغاز شد که حجم سرمایه گذاری فاز اول آن حدود یک هزارو ۹۱۰ میلیارد ریال است و برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم در فاز اول فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اشتغالزایی معاون هماهنگی امور اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها پل ارتباطی دولت و مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ استاندار لرستان گفت:شوراها پل ارتباطی دولت و مردم هستند و می توانند زمینه ی مشارکت مردم را در حکمرانی با دعوت و تشویق آنها به وجود آورند.
 ابوطالب شفقت با اشاره به اینکه شهرداران و شهرداری ها مسئول ایجاد نشاط اجتماعی فردی و عمومی هستند، افزود: همه ی اقدامات شهرداری ها از جمله ایجاد فضای سبز، ایجاد نماهای شهری، کاهش ترافیک و تنظیف زمینه ساز نشاط فردی و اجتماعی هستند.
وی با بیان اینکه شوراها محل مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند.گفت:در شهرهای کوچک باید شرایطی فراهم شود که باعث تشویق مردم برای مهاجرت به آنها شوند.
استاندار لرستان همچنین در خصوص نقش شهرداری ها در گردش اقتصادی داخل استان افزود: با توجه به ازدیاد  طرح های خرد در شهرداری ها برای گردش مالی در داخل استان برای اجرای آنها از پیمانکاران بومی استفاده شود.
شفقت با اشاره به حادثه خیز بودن استان در  بحران سیل گفت: آبخیزداری و آبخوان داری در مناطق سرچشمه ی ایجاد سیل باید توسط دستگاه های مربوطه انجام شده و در شهرهایی مانند خرم آباد و پلدختر که رودخانه ها از میان شهر عبور می کنند باید تعاملات لازم با دستگاه های ذیربط انجام شوند.
استاندار لرستان با اشاره به نقش مهم نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس شورای اسلامی برای تدوین قوانین محرومیت زدایی در این شهرها افزود:نمایندگان شهرهای کوچک در مجلس می توانند با تشکیل فراکسیون های لازم قوانینی را برای ایجاد زیرساخت ها و محرومیت زدایی از این شهرها تدوین کنند.




دیگر خبرها

  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام