Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش روسیه اعلام کرد که یک سری از حملات جدید را علیه اهداف نظامی اوکراین با استفاده از موشک‌های مافوق صوت و کروز انجام داده است.

به گزارش مشرق از آسوشیتدپرس، ژنرال ایگور کوناشنکو سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که موشک‌های کینژال (موشک‌های مافوق صوت) روسیه به یک مخزن سوخت در نزدیکی بندر کوستیانتیکا در نزدیکی دریای سیاه اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای دومین روز متوالی است که ارتش روسیه در جنگ با اوکراین از موشک‌های کینژال استفاده می‌کند. این موشک‌ها قادر هستند تا اهدافی را در فاصله ۲هزار کیلومتری با سرعتی بیش از ۱۰ برابر سرعت صوت هدف قرار دهند.

روز گذشته ارتش روسیه اعلام کرد موشک کینژال برای اولین بار برای انهدام یک انبار مهمات در دیلیاتین در کوه های کارپات در غرب اوکراین مورد استفاده قرار گرفته است.

کوناشنکوف خاطرنشان کرد که موشک‌های کروز کالیبر که توسط ناوهای روسیه از دریای خزر پرتاب شده بودند نیز در حمله به مخزن سوخت در کوستیانتیکا شرکت داشتند.

وی افزود: موشک های کالیبر که از دریای سیاه پرتاب شده بودند برای انهدام یک کارخانه تعمیر زره پوش در نیژین در منطقه چرنیهیو در شمال اوکراین مورد استفاده قرار گرفته است.

کوناشنکوف اعلام کرد: حمله دیگری که توسط موشک های هوا پرتاب به تاسیسات اوکراینی در شمال منطقه ژیتومیر انجام شد، جنگنده‌های خارجی و نیروهای ویژه اوکراینی مستقر در آن را مورد هدف قرار داد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت روسیه موشک موشک کروز تحولات اوکراین موشک کینژال اوکراین مشرق ارتش روسیه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اسپانیا: به‌زودی موشک‌های پاتریوت را به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • اسپانیا ارسال مهمات به اوکراین را تائید کرد
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد