Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@22:22:59 GMT

(ویدئو) جولان یک قلاده گرگ در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۳۸۱۵

(ویدئو) جولان یک قلاده گرگ در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی از به دائم انداختن یک قلاده گرگ در خانی آبادنو در منطقه ۱۹ خبر داد.

به گزارش تسنیم، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از به دائم انداختن یک قلاده گرگ در خانی آباد نو در منطقه ۱۹ خبر داد و گفت: در آخرین روز از سال ۱۴۰۰ و قرن یک اتفاقی صورت گرفت که شاید کمتر با آن روبه‌رو بوده‌ایم و آن هم جولان یک قلاده گرگ در یکی از خیابانی تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره این اتفاق عجیب توضیح داد: در ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه صبح امروز تردد یک قلاده گرگ در خیابان خانی آباد نو به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و به سرعت عوامل دو ایستگاه به محل اعلام شده اعزام شدند و با توجه به اینکه شهروندان از پرسه این گرگ نگران و مضطرب بودند عوامل آتش‌نشانی برای دائم انداختن قلاده گرگ وارد عمل شدند.

ملکی گفت: پس از چند ساعت تعقیب و گریز با همکاری بخش مربوطه در شهرداری تهران این قلاده گرگ به دام انداخته شد و به دستگاه‌های زیر صلاح تحویل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: شهرداری تهران گرگ خانی آباد نو یک قلاده گرگ آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد

ایسنا/فارس رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از وقوع آتش‌سوزی گسترده در یک‌مغازه شارژ سیلندر گاز و کنترل آن از سوی آتش‌نشانان خبر داد.

هادی عیدی‌پور امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام‌ وقوع این حادثه در خیابان حضرتی‌ و سرایت آتش به طبقه فوقانی انبار مجاور آن بیا کرد: این واقعه ساعت ۱۸:۵۹ دقیقه امشب به مرکز ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله پس از دریافت گزارش، ۹ ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۳۲ آتش‌نشان به همراه ۱۲ دستگاه خودرو در این عملیات حضور داشتند، تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه منازل و تصرفات مجاور و انتقال افراد به مکان امن اقدام به اطفاء آتش کرده و از سرایت آن به سایر مکان‌های مجاور و خسارات بیشتر پیشگیری کردند.

به گفته رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین