Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@14:32:16 GMT

آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در همدان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۳۸۹۰

آغاز ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست با سرپرست مدیریت صدا وسیما ی مرکز همدان ضمن تجلیل از نقش خبرنگاران رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در جریان سازی برای افکار عمومی در جهت تقویت منافع ملی و ایجاد اتحاد و همبستگی ملی گفت رسانه بعد از خانواده و آموزش و پرورش نهاد تأثیر گذار فرهنگ ساز و جریان ساز مؤثر بر افکار عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قدرت رسانه در عصر حاضر به گونه‌ای که هنجار فرهنگ و سنت اجتماعی را با رویکر د هویت بخشی به جامعه تبلیغ می‌کند.

استاندار در ادامه گفت: از صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران که برخوردار از افرادی متدین مؤمن و ولایی است، انتظار اقناع سازی مردم و افکار عمومی در مقابل هجمه‌های سنگین و صنفی فرهنگی تبلیغی امپراطوری‌های خبری است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: جهاد تبین در شرایط نابرابر جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه نظام مقدس اسلامی که قصد دارند با سیاه نمایی نظام مقدس اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند در این برهه زمانی بسیار مهم و البته خط مقدم این جهاد تبین رسانه‌ها و خبرنگارانی است که می‌توانند به شایستگی نقش آفرینی کنند.

استاندار افزود: صدا و سیما جمهوری اسلامی به به عنوان مرکز صقل مقابله با تهاجم نرم و رسانه‌ای دشمنان هم در مرکز کشور و هم در مراکز استان‌ها بخوبی نقش آفرینی کرده وبا تقویت روحیه امید و امید آفرینی برای جامعه و انعکاس خدمات ارزشمند نظام و دولت اسلامی در این کار زار رسانه‌ای بحمدالله موفق عمل کرده است.

قاسمی فرزاد افزود: محور و مبنای کار و حرکت در سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران تقوا و عدالت است که مرکز ثقل این رویکرد و محور کار در این رسانه ایجاد امید و امید آفرینی در جامعه است.

استاندار مطالبه گری و نقد را دو رکن مهم رسانه‌ها برشمرد و گفت: دولت انقلابی و مردمی سیزدهم با وجود اینکه حدود شش ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده بحمدالله عملکرد بسیار خوبی با وجود مشکلات به جای مانده از قبل داشته است.

قاسمی فرزاد به تدوین برنامه یکساله توسعه و پیشرفت استان با هدف دستیابی به رشد ۷/۵ درصدو مهیا کردن ۲۳ هزار شغل جدید در استان خبر داد و گفت: ساخت صد هزار واحد مسکونی در استان طبق این برنامه اغاز می‌شود که ۵۰ هزار واحد ان در سال اول ساخته می‌شود.

وی افزود برای حل قطعی مشکل آب همدان رقم بی سابقه ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این مسئله در نظر گرفته شده که ۵۰۰ میلیارد تومان آن به به استان واریز شده است.

الوندی سرپرست مدیریت صدا و سیمای مرکز همدان هم گفت: این رسانه با جهت گیری حل مسائل و مشکلات اجتماعی فرهنگی و تولیدی و صنعتی استان با مشارکت و همکاری معاون استاندار و مدیران اجرایی استان نشت های کاربردی داشته است که نتایج بسیار خوبی در پی داشته است.

کد خبر 5450920

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد همدان بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه نوروز ویروس کرونا نیمه شعبان آیت الله علوی گرگانی آمار کرونا گرگان سفرهای نوروزی بارش برف خطبه های نماز جمعه نوروز 1401 عکس استانها قاسمی فرزاد رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیسیون ماده ۵ استان همدان به ریاست علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شد.

استاندار همدان در این نشست اعلام کرد: محدوده بازآفرینی ۹ شهر شامل مراکز شهرستان‌ها، از جمله همدان، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، نهاوند، رزن، کبودراهنگ، بهار و فامنین در سال ۹۵ مصوب شده بود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: در سال گذشته محدوده‌های بازآفرینی سه شهر لالجین، گیان و قهاوند مصوب شد و امروز نیز محدوده ۲۰ شهر دیگر به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: محدوده‌های بازآفرینی شهرهای نهاوند و بهار مورد بازنگری قرار گرفت و برای شهرهای جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح آباد، مهاجران، شیرین سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس و دمق مورد موافقت نیز قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد گفت: با ضوابط تشویقی کالبدی بافت‌های ناکارآمد شهرهای لالجین، قهاوند، جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح‌آباد، مهاجران، شیرین‌سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس، دمق و کبودراهنگ موافقت شد.

کد خبر 6095966

دیگر خبرها

  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • کشت سیر مزیت بی‌نظیر استان همدان
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان