Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد از اعزام گروه‌های جهادی به منظور ارائه خدمات عمرانی و بهداشتی به استان‌های جنوبی کشور خبر داد و گفت: گروه‌های جهادی تا ۱۵ فروردین در این مناطق به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

به گزارش ایسنا، سید مرتضی بختیاری کشور در آستانه سال نو در بازدید از مناطق محروم استان هرمزگان و گروه‌های جهادی فعال در این مناطق گفت: همزمان با تعطیلات نوروزی و سال نو، گروه‌های جهادی از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، تهران و دیگر استان‌ها به منظور امدادرسانی به مردم در مناطق محروم «لیردف» شهرستان جاسک به صورت داوطلبانه حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

بختیاری در ادامه اظهارکرد: یکی از مهمترین برنامه‌های گروه‌های جهادی، احداث بیش از ۳۰۰ سرویس بهداشتی و حمام در مناطق محروم استان‌های جنوب کشور است. 

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی با انگیزه و نیت خداپسندانه برای رفع محرومیت‌ تا ۱۵ فروردین، بیش از ۳۰۰ سرویس بهداشتی و حمام را در مناطق محروم جنوب استان کرمان، سیستان و بلوچستان و قسمتی از مناطق محروم خوزستان احداث می‌کنند. 

بختیاری با بیان اینکه تلاش گروه‌های جهادی خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس را زنده می‌کند، اظهار کرد: اقدامات ارزشمند گروه‌های جهادی در مناطق محروم برای گره‌گشایی از مشکلات مردم تحسین برانگیز است. 

بنابراعلام پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، وی به دیگر اقدامات گروه‌های جهادی در مناطق محروم جنوب کشور پرداخت و گفت: پنج دستگاه یونیت‌ مجهز دندانپزشکی توسط گروه‌های جهادی تهیه شده و برای ارائه خدمات سلامت دهان و دندان در مناطق محروم وارد مدار کار شده است و ۱۰ دستگاه دیگر نیز به زودی به این مناطق ارسال می‌شود.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی نوروز 1401 مناطق محروم مناطق محروم گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در گفتگو با خبرنگار صدا وسیمای استان گفت: در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) ۵۲۰ مبلغ  با حضور در شهر‌ها، بخش‌ها وروستا‌ها  بصورت گروهی و انفرادی به فعالیت تبلیغی می‌پردازند. 

حجت الاسلام محمد قناعت افزود: برگزاری نمازجماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و  مقام معظم رهبری درخصوص جهادتبیین، برگزاری مراسم سوگواری امام صادق (ع) ، سخنرانی پیرامون سیره و روش اهل بیت عصمت وطهارت ، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه درجامعه، امیدآفرینی، حجاب و عفاف و حمایت از طرح نور، فرهنگ ایثار و شهادت، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بصیرت بخشی وآگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم جایگاه مادری و افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده و کاهش مصرف انرژی از جمله برنامه های مبلغان در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) است. 

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • گره اندر گره
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد