Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@13:10:49 GMT

زانوی افسر پلیس آمریکا روی گردن یک دختر ۱۲ ساله

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۴۱۲۸

‍‍‍‍‍‍

رسانه‎های آمریکایی می‎گویند ویدئویی از رفتار خشونت آمیز یک افسر پلیس این کشور با یک دختر 12 ساله در منطقه ویسکانسین منتشر شده است.

خبرگزاری میزان - مسئولان یک مدرسه در منطقه «کنوشا» ویسکانسین در آمریکا به تازگی فیلم‌های نظارتی منتشر کردند که نشان می‌دهد یک افسر پلیس این کشور زانوی خود را روی گردن یک دختر ۱۲ ساله می‌گذارد؛ این افسر پلیس مدعی شده قصد داشته تا این دانش آموز را در پی یک درگیری مهار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «یو اس نیوز»، این ویدئو افسر پلیس آمریکا را نشان می‌دهد که در درگیری دانش آموزان دخالت می‌کند و سپس با دختر درگیر می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

وی سپس سر دختر دانش آموز را به زمین هُل داد و حدود نیم دقیقه زانوی خود را روی گردن او گذاشته و سپس به او دستبند زد و از محل خارج کرد.

«جرل پرز»، پدر این دختر دانش آموز، خواستار اتهامات جنایی علیه افسر مذکور به دلیل استفاده از نوعی محدودیت شده که پیشتر برای افسران مجری قانون «ویسکانسین» ممنوع شده بود.

به گفته وی، دخترش تحت درمان است و برای جراحاتش به متخصص مغز و اعصاب مراجعه می‌کند.

بیشتر بخوانید: افزایش خرید و فروش تسلیحات بدون مجوز در آمریکا تیراندازی مرگبار در آیووا

در خبری دیگر، پلیس «آرکانزاس» اعلام کرد که در جریان یک تیراندازی در خارج از یک نمایشگاه خودرو در جنوب شرقی «آرکانزاس»، دستکم یک نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر از جمله شماری کودک زخمی شدند.

رئیس پلیس این منطقه می‎گوید که هنوز مشخص نیست چند کودک بر اثر این تیراندازی آسیب دیده‎اند.

به گفته وی، یک نفر در ارتباط با این حادثه بازداشت شده اگرچه ممکن است عاملان تیراندازی متعددی وجود داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل آمریکا ویسکانسین حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا تحولات بین الملل آمریکا ویسکانسین حقوق بشر افسر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • «نمی‌توانم نفس بکشم»٢ در خیابان‌های آمریکا + فیلم | وقتی تکنیک مرگبار گذاشتن زانو پشت گردن جان تایسون را گرفت
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید