Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از رفع تصرف یک هزار مترمربع اراضی دولتی در ماهشهر خبر داد.

خبرگزاری میزان _ مهدی محمدی گفت: براساس گزارش رسیده از یگان حفاظت از اراضی اداره راه و شهرسازی بندر ماهشهر، مشاهده شد که شخصی ناشناس اقدام به ساخت و ساز غیر قانونی در اراضی دولتی واقع در یکی از پلاک‌های ثبتی این شهرستان به مساحت یک هزار متر مربع که در مالکیت دولت جمهوری اسلامی ایران بود ، کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر افزود: باتوجه به اینکه این اقدام، مصداق بارز تصرف عدوانی بوده، دستور قضایی جهت رفع تصرف و جمع‌آوری مستحدثات صادر شد.

محمدی گفت: بلافاصله گروهی متشکل از نیروی حفاظت این اداره و نیروی انتظامی و عوامل شهرداری به همراه ماشین آلات به محل اعزام و اقدام به تخریب و رفع تصرف کردند که بدین ترتیب اراضی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به دولت اعاده شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رفع تصرف اراضی ماهشهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رفع تصرف اراضی ماهشهر رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره امور منابع آب خواف گفت: با تخریب یک استخر خاکی غیرمجاز در شهر سده از توابع بخش سلامی این شهرستان پنج هزار متر مربع از زمینهای ملی رفع تصرف شد.   مهدی سالاری افزود: یک باب استخر خاکی غیر مجاز در مسیل شهر سده خواف توسط گروه گشت و بازرسی اداره امور منابع آب شناسایی شد و با دستور مراجع قضایی و در معیت ضابط قضایی استخر یادشده تخریب و حدود پنج هزار متر مربع از زمینهای ملی این منطقه رفع تصرف و بازگشایی شد.   رییس اداره امور منابع آب خواف از کشاورزان خواست که قبل از هر گونه احداث استخر مجوز آن را از جهاد کشاورزی و امور منابع آب بگیرند.   سالاری افزود: ۶ هکتار از زمینهای ملی اطراف رودخانه های این شهرستان طی سال گذشته بازگشایی و بستر رودخانه ها رفع تصرف شد   وی لایروبی ۱۰ کیلومتر از رودخانه های شهرستان خواف را از دیگر اقدامات اداره امور منابع آب خواف در سال گذشته ذکر کرد.   از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر