Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث روز یکشنبه ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف لندکروزر ۵۰ میلیارد ریالی قاچاق

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با هوشیاری کارکنان پلیس امنیت اقتصادی یک خودرو قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در محور مواصلاتی اصفهان-شیراز کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام گشت‌زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی اصفهان-شیراز به یک سواری لندکروزر مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که خودرو قاچاق و بدون هرگونه مدارک گمرکی و همچنین دارای پلاک جعلی است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودرو مربوطه را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

دستگیری ۴۶ سارق و کشف ۹۲ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری ۴۶ سارق و کشف ۹۲ فقره انواع سرقت خبر داد.

سرهنگ حجت‌اله احمدیان گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی کازرون طرح مبارزه با سرقت را با اولویت کاهش کنترلی سرقت در دستور کار قرار دادند.

او با بیان اینکه با تلاش ماموران طی یک ماه گذشته ۴۶ سارق حرفه‌ای شناسایی و دستگیر شدند، گفت: متهمان در بازجویی اولیه به ۹۲ فقره انواع سرقت منزل، اماکن خصوصی و درون خودرو اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، گفت: شهروندان هشدار‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و پلیس را در این راه یاری کنند.

توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: ماموران انتظامی ممسنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: در بازرسی از این خودرو ۱۸۰ لیتر سرکه بالزامیک، ۳۷ قوطی قهوه، ۲۱۶ بسته بیسکوئیت، ۹۰۰ عدد کاپوچینو، ۶۰ کیلوگرم ترشی، ۴۳۶ قوطی سس، ۶۰ قوطی پودر کیک و ۲۴ بطری شربت قاچاق و فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

تشریح عملکرد یک ساله پلیس کوه چنار

جانشین فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: این فرماندهی امسال عملکرد بسیار مطلوبی در زمینه کشفیات و برخورد با هنجارشکنان داشته است.

سرهنگ دوم پرویز ارجمند گفت: در پی استمرار اجرای طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی با هدف نا امن کردن محلّات جرم خیز، یگان‌های انتظامی شهرستان کوه‌چنار با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود و با هماهنگی مقام قضائی به اجرای طرح‌های مربوطه از ابتدای سال جاری تا کنون پرداختند.

او با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها ۴۳۸ کیلو و ۵۵۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۴ نفر قاچاقچی، ۱۷۶ خرده فروش و معتاد نیز دستگیر و جمع‌آوری شدند، گفت: دستگیری ۷ قاتل و کشف ۷ فقره قتل، دستگیری ۵۲۵ نفر متهم تحت تعقیب، ۱۳۳ نفر سارق و کشف ۵۰۰ فقره انواع سرقت‌ها، توقیف ۹۸۰ وسیله نقلیه متخلف، کشف ۴ هزار لیتر سوخت و انواع کالای قاچاق به مبلغ ۱۵۸ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال از دیگر نتایج بود.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.

سرهنگ دوم ارجمند هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان کرد و از مردم خواست با پلیس همکاری داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

مرگ ۵ نفر در تصادف محور لار- جهرم

رئیس پلیس راه جنوب استان فارس گفت: بر اثر برخورد سواری پژو با یک دستگاه کامیون در محور لارستان-جهرم، ۵ نفر کشته و یک نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ حمدالله هوشمندی گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور لارستان-جهرم، بلافاصله مأموران به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یک سواری پژو پارس با ۶ سرنشین (اعضای یک خانواده) به شدت با یک دستگاه کامیون برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان فارس با بیان اینکه در این حادثه همسر راننده پژو در دم فوت و ۵ سرنشین دیگر عازم بیمارستان شدند، گفت: پس از استعلام از مراکز درمانی ۴ نفر از مجروحان فوت و راننده نیز تحت درمان است.

سرهنگ هوشمندی با شاره به اینکه کارشناسان پلیس راه در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه راننده پژو اعلام کردند، به رانندگان توصیه کرد از عجله و شتاب بی مورد هنگام رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در مرودشت

جانشین انتظامی مرودشت از دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در میدان قدس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرهام عسکری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در میدان قدس مرودشت، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند.

او گفت: ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند حدود ۱۰ نفر از جوانان به علت اختلاف بر سر لوازم یدکی با یکدیگر درگیر شده‌اند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه در این درگیری چند نفر مجروح شده‌اند، گفت: ماموران انتظامی اقدامات خود را در این زمینه آغاز و موفق شدند ۵ نفر از عاملان اصلی درگیری را دستگیر کنند.

سرهنگ عسکری با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست که مشکلات خود را از راه قانونی و با گفتگو حل کنند تا دیگر شاهد بروز چنین درگیری‌هایی در سطح شهر نباشیم.

جوان اسیدپاش در جهرم دستگیر شد

فرمانده انتظامی جهرم گفت: جوان ۲۵ ساله که بر روی همسرش اسید ریخته بود در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره اسید پاشی در یکی از روستا‌های شهرستان جهرم، بلافاصله شناسایی و دستگیری عامل به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی بخش کردیان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی مذکر حدودا ۲۵ ساله به علت اختلاف خانوادگی پس از پاشیدن اسید بر روی اعضای بدن همسرش سریعا از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه ماموران این فرماندهی پس از انجام تحقیقات اولیه و همچنین استفاده از ابزار‌های نوین پلیسی موفق شدند متهم را در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر کنند، گفت: این فرد، انگیزه خود را مشکلات خانوادگی با همسر حدودا ۱۷ ساله خود عنوان کرد.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان خواست هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت بروز هرگونه اختلاف، با مراجعه به مراکز مشاوره فعال و دارای مجوز مشکلات خود را بر طرف کنند.

دستگیری اراذل و اوباش و عامل تیراندازی در کوار

فرمانده انتظامی کوار از دستگیری فردی اراذل و اوباش که با تیراندازی باعث اخلال در نظم عمومی شده بود خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی اراذل و اوباش با تیراندازی به سمت برادرش و مجروح کردن او، ضمن ترس و وحشت برای شهروندان باعث اخلال در نظم عمومی نیز شده است که دستگیری او در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: با توجه به متواری بودن متهم، ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند او را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی کوار با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کمری غیرمجاز کشف شد، گفت: این فرد اراذل و اوباش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس، گفت: همه فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

دستگیری عامل انتشار کلیپ علیه ناجا در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی عامل انتشار کلیپ علیه کارکنان پلیس‌راه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: در پی انتشار کلیپی علیه مأموران پلیس‌راه شهرستان ممسنی در شبکه‌های اجتماعی، شناسایی و دستگیری عاملان این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: با انجام اقدامات فنی، عامل فیلمبرداری و انتشار کلیپ با هماهنگی مقام قضائی شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ممسنی با بیان اینکه متهم در بازجویی انجام شده به جرم ارتکابی اقرار و از این اقدام خود ابراز پشیمانی کرد، گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه متهم تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ نیکبخت هشدار داد: با کسانی که بخواهند با انتشار فیلم و مطالب غیر واقعی علیه نیروی انتظامی نسبت به تشویش اذهان عمومی اقدام کنند، با برخورد قاطعانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهم حوادث و انتظامی انتشار کلیپ فرمانده انتظامی شهرستان جانشین فرمانده انتظامی یک دستگاه کامیون شناسایی و دستگیر ماموران انتظامی اراذل و اوباش دستگیری عامل دستور کار انتشار کلیپ پی اعلام استان فارس دستگیر شد کوه چنار پلیس راه کشف شد او گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت