Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، محمد علی نوبخت در مراسم تکریم و معارفه بخشدار رودپی جنوبی با بیان اینکه تقارن بهار بشریت و بهار طبیعت  رو به فال نیک می‌گیریم، گفت: در گام دوم و دهه پنجم انقلاب با رویکرد حکمرانی، مقاومت و انتظار باید در مسیر امامین انقلاب باشیم. در جامعه‌ و دولت اسلامی همه باهم برابر و برادرند، که این خود مصداق جامعه مهدویست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برخورد غیر شفاف و غیر صادقانه مدیران با مردم در دولت سیزدهم پذیرفتنی نیست، افزود: الگو، روش و نقشه‌ی راه فرمانداری و بخشداری‌ها، حکمرانی منطبق بر تعالی و پیشرفت است که ابزارش توحید محوری، اعتقاد به ولایت فقیه، استقامت و صبر، نگاه مومنانه به انسان، همدلی و همراهی و در نهایت مدیریت مومنانه است.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه بنای دولت مردمی، تاسیس امید است، خاطرنشان کرد: آرمان انقلاب، آسایش، آرامش و زیست مسالمت‌آمیز است و لذا باید تصمیم گیری‌ها ، تصمیم‌سازی‌ها، رفتارها، کردارها، گفتارها و نوشتارهایمان منطبق با خواسته‌ها و  ذائقه‌ی مردم اما بر مدار قانون باشد.

پس  از این مراسم نوبخت فرماندار مرکز استان با همراهی مسئولان محلی با حضور در روستای تاج‌الدین محله ضمن اداء احترام به شهدای گرانقدر این روستا به جهت عرض تسلیت درگذشت پدر گرانقدر شهید سید عابد غفاری، حاج سید موسی غفاری با خانواده این شهید معزز دیدار کرد.

در مراسم تودیع و معارفه بخشدار کلیجانرستاق، سید عبدالله هادیان با حکم حسینی‌پور استاندار مازندران بعنوان سرپرست بخشداری کلیجانرستاق معرفی و از زحمات قلی‌نژاد پاجی تجلیل بعمل آمد. نوبخت فرماندار مرکز استان پس از این مراسم با حضور در آستانه امامزاده حمزه‌ رضا(ع) شهر هولار به مقام شامخ شهیدان اداء احترام کرد.

همچنین در مراسم تودیع و معارفه بخشدار رودپی جنوبی، سید رضا معنوی با حکم حسینی‌پور استاندار مازندران بعنوان سرپرست بخشداری رودپی معرفی و از زحمات محمد قلی‌نژاد تجلیل شد.

48

کد خبر 1614337

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت

به گزارش خبرنگار مهر، امروز چهارشنبه با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان، مراسم گرامیداشت روز معلم در مدرسه حضرت معصومه (س) روستای «دارایی» خرم‌آباد برگزار شد.

ابوطالب شفقت استاندار لرستان در این مراسم، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم روی مسئله‌آموزش و پرورش تأکید و سرمایه‌گذاری ویژه دارد.

وی تعلیم‌وتربیت را یکی از مقوله‌های باارزش و مورد تأکید نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: باید بستری فراهم شود تا غفلت‌های گذشته در خصوص آموزش‌وپرورش جبران شود.

استاندار لرستان، اظهار کرد: فرهنگیان در رفع مشکلات حوزهٔ آموزش‌وپرورش نقش اساسی داشته و باید مشارکت داشته باشند.

شفقت با اشاره به شهید مطهری به‌عنوان بهترین معلم انقلاب اسلامی، گفت: معلمان ما باید سیرهٔ شهید مطهری را بشناسند و آن را به دانش‌آموزان آموزش بدهند.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به شرایط استان و رویکرد نظام و دولت سیزدهم در توجه به محرومیت‌زدایی، مراسم گرامیداشت روز معلم را در یک مدرسه روستایی برگزار کردیم.

کد خبر 6094042

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیس‌جمهور: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است/ سرکوب حامیان فلسطین چهره بی‌روتوش غرب را نمایان کرد/ گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد