Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از مواضع‌ انقلابی و تلاش ماموستا فایق‌رستمی امام جمعه سنندج در راستای ترویج معارف اسلامی انقلابی قدردانی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سیدصادق حسینی امروز در دیدار با ماموستا فایق‌رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج با تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت: امروز برای تبریک سال نو و قدردانی از حضورتان خدمت رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: حضور در برنامه‌‌های مختلف سپاه و اتخاذ موضع‌ قوی، انقلابی و تلاش و کوشش‌تان در راستای ترویج معارف اسلامی انقلابی قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی جعفرنژاد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز در این دیدار با تبریک فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: هدف از این دیدار را قدردانی از زحمات امام جمعه سنندج به ویژه در برنامه‌های سپاه بود و امیدواریم سال خوبی پیش‌روی داشته باشید.

وی افزود: امیدواریم خداوند متعال در سال جدید، توفیق خدمتگزاری بیشتر به اسلام، نظام و مردم را عنایت کند.

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت: متولیان امنیت به ویژه نیروهای سپاه کردستان صبورانه تلاش و جهاد کرده تا امنیت و آسایش کنونی را برای همه ما ایجاد کنند.

وی بیان کرد: مدافعان امنیت اجازه نداده که دست ناپاک دشمنان نظام به این آب و خاک برسد و تمام توطئه‌های آنان را در کشور به ویژه نقاط مرزی استان کردستان در نطفه خفه کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر: مرحوم سرهنگ "حبیبی" سرباز ولایت و ستون مجموعه بود+ فیلمفرمانده سپاه استان مرکزی: دشمن تمام ابزارها را برای جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی ایران به کار گرفته است

امام جمعه سنندج با قدردانی از تلاش‌های نیروهای سپاه در جهت تأمین امنیت و کمک به مردم ابراز داشت: امیدواریم همواره در کار و پیشبرد اهداف موفق و سربلند باشید و این رویکرد را ادامه بدهید.

انتهای پیام/481/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان فرمانده سپاه جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزارشد اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج مقابله با روایت سازی جعلی ضد انقلاب است.

مهدی رمضانی گفت:  حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی شهر سنندج از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

رمضانی با بیان اینکه برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی استفاده شود، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های بعمل آمده، بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگه‌های مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

همایش روز  آزادسازی سنندج، بیستم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • نماز جمعه سنندج
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود