Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:40:54 GMT

بلاتکلیفی پرسپولیس برای شروع رقابت با استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۴۷۰۷

پرسپولیس در حالی که هنوز 7 هفته تا پایان لیگ باقی است به نظر می رسد برنامه ای برای ادامه رقابت با استقلال ندارد

سرخ ها با استعفای یحیی گل محمدی کاملا بلاتکلیف به نظر می رسند.

به گزارش طرفداری، سرخ پوشان تهرانی پس از تساوی به نعطیلات نورورزی رفتند و قرار است دور جدید تمرینات خود را از روز 8 فروردین آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما استعفای یحیی گل محمدی همه چیز را تحت الشعاع  قرار داده است.چیزی که مشخص به نظر می رسد یحیی در حال استراحت است و این استعفا فرصت کافی را به او می دهد تا با خیال راحت به استراحت بپردازد.

بنابراین تمرینات پرسپولیس احتمالا با وحید مطهری و کریم باقری استارت می خورد. آن هم در حالی که ملی پوشان پرسپولیس نیز در تمرنیات ابتدایی تیم شان حاضر نیستند. پرسپولیس باید در غیاب نفرات ملی پوش خود که تا دهم فروردین ماه در اردوی تیم ملی هستند تمرین کند. تیم ملی درگیر بازی های انتخابی جام جهانی است و تیم های ملی ازبکستان و تاجیسکتان نیز بازی های فیفا دی را پیش رو دارند.

از این رو تمرینات پرسپولیس به صورت جدی از 12 فروردین ماه استارت خواهد خورد. تا آن زمان ملی پوشان برگشته اند و یحیی نیز تکلیف پرسپولیس و میلیونها هوادارش را روشن کرده است. اما طعنه آمیز آین است که به نظر می رسد لیگ برای پرسپولیس به پایان رسده است. آن هم در حالی که هنوز 7 هفته تا پایان رقایت های لیگ باقی است و ممکن است هر اتفاقی در این 7 هفته رخ دهد.

تاریخ رقابت های لیگ کاملا نشان می دهد که پرسپولیس بارها در اوج ناامیدی نتیجه گرفته است. نمونه ای ترین این اتفاق نیز به لیگ اول حرفه ای برمیگردد که پرسپولیس نتایج را جبران کرد و همه چیز را به هفته آخر موکول کرد و درنهایت نیز قهرمان شد. اما سوال بزرگ این است که آیا یحیی همان راهی را می رود که علی پروین رفت؟

باید منتظر بود و دید. شاید بتوان در هفته های بعدی و در پایان لیگ بهتر نتیجه گرفت و تحلیل کرد که راه و مسیر بزرگی یک مربی چگونه باید طی شود و یحیی چه مسیری را انتخاب خواهد کرد.

اخبار داغ 

تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ از نگاه طرفداری گل باران در لیگ؛ رضا عنایتی، مرد اول پرگل ترین بازی تاریخ لیگ برتر پوچتینو: شب‌ها خواب راحتی ندارم؛ شکست مقابل رئال مادرید، ضربه سخت و غیرمنتظره‌ای بود درگیری زلاتان، توموری و منیان با بازیکنان کالیاری پس از توهین های نژاد پرستانه هواداران این تیم / فیلم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال یک رکورد جدید
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • پرسپولیس و استقلال در گردنه قهرمانی | انگیزه‌های انتقامی رقبا
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی