Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:24:53 GMT

بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی در سربیشه

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۴۹۲۶

بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی در سربیشه

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از بیرجند اظهار داشت: در راستای توسعه عدالت اجتماعی و فعالیت‌های ورزشی ۲ پروژه ورزشی به بهره‌برداری رسید.

 وی افزود: زمین چمن مصنوعی فوتبال شهدای روستای ماهیرود شهرستان مرزی سربیشه با حضور  نخعی نماینده مجلس شورای، امام جمعه درح،  سرپرست فرمانداری و  اهالی خونگرم و ورزشکاران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی یادآور شد: زمین چمن مصنوعی فوتبال شهدای ماهیرود به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان با مشارکت وزارت نفت افتتاح و در اختیار جوانان و ورزشکاران این دیار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین زمین چمن مصنوعی فوتبال شهید لندی روستای مختاران شهرستان سربیشه به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: زمین چمن مصنوعی فوتبال شهید لندی به مساحت ۱۵۰۰متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و مورد استفاده فعالان ورزش دوست این دیار قرار گرفت.


انتهای‌پیام/69014

منبع: فارس

کلیدواژه: چمن مصنوعی فوتبال عزیزی زمین چمن مصنوعی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی

محمد علمیردانی گفت: نتیجه اعزام تیم‌های استان قم به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی در سال گذشته کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری بود که توسط آقایان و بانوان ورزشکار کسب شده است.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: افتخار بزرگ دیگر ورزشکاران استان قم در سال گذشته، کسب ۴۰ مدال آسیایی، جهانی و برون مرزی بوده است.

علیمردانی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد ۴۱۰ مسابقه استانی توسط هیات‌های ورزشی استان قم برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که هیات‌های ورزشی قم در سال گذشته، ۱۳۰ میزبانی کشوری داشتندعنوان کرد: هم چنین ۴۲ تیم از استان قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر، یک، دو و سه حضور داشتند.

علیمردانی افزود: در سال گذشته، ۳۴۰ اعزام در بخش آقایان و بانوان به مسابقات کشوری توسط هیات‌های ورزشی استان قم صورت گرفت.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: از ۱۵۰ ورزشکار دعوت شده به تیم‌های ملی در رده‌های آقایان و بانوان در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۰ ورزشکار استان عضو تیم‌های ملی در رشته‌های ورزشی مختلف شدند.

علیمردانی هم چنین یکی از افتخارات بزرگ ورزش استان قم در سال ۱۴۰۲ را کسب هشت سهمیه ورزشکاران این استان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چین عنوان کرد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که استان قم در چهارمین المپیاد استعداد‌های برتر کشور در سال ۱۴۰۲ مقام ۱۴ را با رشد سه پله‌ای کسب کرد گفت: آمار ورزشکاران سازمان یافته استان قم (بیمه شده ورزشی) در پایان سال گذشته، بیش از ۵۸ هزار نفر بود که ۳۶ هزار نفر از آقایان و ۲۲ هزار و ۶۰۰ نفر از بانوان را شامل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود