Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتسال زیر ۲۳ سال کشورمان امروز در آخرین بازی خود در تورنمنت ۶ جانبه به مصاف تایلند میزبان رقابت‌ها رفت و در پایان ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب حریف خود شد و به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

شاگردان علی صانعی پیش از این موفق شده بودند برابر تیم‌های مغولستان، میانمار و عمان به پیروزی دست پیدا کرده و امروز در بازی فینال رو در روی تایلند قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان فوتسالیست کشورمان فردا به ایران باز خواهند گشت.

بیشتر بخوانید

فینالیست شدن جوانان فوتسال ایران با پیروزی برابر عمان

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال جوانان تورنمنت تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد

سرمربی تیم ملی تایلند از حریف تیمش در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت «Thai Post» تایلند، میگل رودریگو در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال تایلند مقابل ایران در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: هر دو تیم مسابقه‌ای بسیار پُرچالش پیشِ‌رو خواهند داشت. آنها پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا هستند. ما به‌عنوان میزبان مسابقات دوست داریم تورنمنت را با شکست ایران به پایان برسانیم.

وی با اشاره به دو پیروزی دشوار تایلند مقابل عراق و تاجیکستان خاطرنشان کرد: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند، قدرت مهمی به تایلند اضافه می‌کنند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند، در دو بازی قبلی به‌خاطر حمایت آنها پیروز شدیم، امیدوارم در دیدار فینال نیز همین حمایت را داشته باشند.
ایران نسبت به گذشته برنامه‌های متفاوتی دارد و در این تورنمنت، رقبا را به‌آسانی قبل شکست نداده است، حالا همه تیم‌ها پیشرفت کرده‌اند.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

سرمربی تیم ملی تایلند با بیان اینکه به شاگردانش گفته است فرصت بسیار خوبی برای قهرمانی دارند، گفت: دو بازی اخیر ما به وقت اضافه رسیده است و خستگی بازیکنان طبیعی است، همچنین دو بازیکن خودمان را از دست داده‌ایم و 10 بازیکن در اختیار داریم (بدون احتساب دو دروازه‌بان). کارمان به‌خاطر خستگی سخت‌تر است، اما اینها بهانه نیست و می‌خواهیم با بهترین شرایط آماده شویم.

همچنین محمد عثمان موسی، بازیکن تیم ملی تایلند در این نشست خبری تصریح کرد: این اولین تورنمنت آسیایی من است و بسیار آماده هستم. بازی خیلی دشواری پیشِ‌رو داریم، چون ایران رقیب ماست. فرصت خوبی برای تاریخ‌سازی در تایلند پیشِ‌رو داریم و باید برای پیروزی تلاش کنیم. در بازی قبلی محروم بودم و به همین خاطر، فرصت بیشتری نسبت به سایر بازیکنان برای استراحت داشتم.

اصغری‌مقدم: ازبکستان آن‌قدرها هم قابل احترام نبود

تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند از ساعت 14:30 فردا (یکشنبه ـ به‌وقت ایران) در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • میگل: ایران پادشاه فوتسال آسیاست اما به‌راحتی قبل نمی‌برد
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • پانزدهمین صعود ایران به فینال فوتسال آسیا با حذف ازبک‌های سمج / تایلند میزبان آخرین مانع تا فتح جام سیزدهم
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا