Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان لنجان گفت: با توجه به اهمیت موضوع پس از انجام پیگیری‌های لازم و با نگاه ویژه فرماندهی نیروی انتظامی استان و شهرستان امروز به یکی از مطالبات به حق شهروندان جامه عمل پوشانده شد و برای نخستین بار ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهر ساحلی باغبهادران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا محمدی فشارکی در آئین آغاز به کار ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در شهر باغبهادران، اظهار کرد: استقرار پلیس راهور در بخش باغبهادران به عنوان یکی از نیازها و مطالبات شهروندان این بخش به شمار می‌آمد چراکه با حضور گردشگران در ایام تعطیل شاهد بروز گره ترافیکی سنگین در شهر بودیم و از سوی دیگر در مواقع بروز حوادث ترافیکی شهروندان برای پیگیری مطالبات مجبور به مراجعه به مرکز شهرستان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دسترسی آسان شهروندان به خدمات نیازمند برنامه‌ریزی‌های لازم و اقدام جهادی از سوی مسئولان است، افزود: با توجه به اهمیت موضوع پس از انجام پیگیری‌های لازم و با نگاه ویژه فرماندهی نیروی انتظامی استان و شهرستان امروز به یکی از مطالبات به حق شهروندان جامه عمل پوشانده شد و برای نخستین بار ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی در این شهر ساحلی افتتاح شد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان شهرستان لنجان با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۱ با تلاشی مضاعف و وقت‌گذاری بیش از پیش در مسیر پاسخگویی به مطالبات شهروندان حرکت کنند تا بتوانیم مشکلات پیش رو را یکی پس از دیگری مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: با اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان لنجان، امنیت و کاهش خطرپذیری که از معیارهای توسعه‌یافتگی است در این شهرستان ارتقا یافته و انتظار می‌رود این مسیر سیر صعودی به خود بگیرد تا شاهد رفع خطر از نقاط حادثه‌خیز در مناطق ۹ گانه این شهرستان باشیم.

محمدی تصریح کرد: ایمنی و پیشگیری از وقوع حوادث از جمله مباحثی است که نیاز به طراحی و برنامه‌ریزی دارد و تلاش در راستای تأمین، حفظ و ارتقای ایمنی شهروندان رسالتی بزرگ و ارزشمند است که به عهده مدیران شهری قرار گرفته است.

وی راه‌اندازی پایش تصویری در شهرهای شهرستان لنجان را لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی پایش تصویری، دوربین‌های نصب شده نه تنها برای کنترل تخلفات از نیروی فیزیکی کمتری استفاده خواهد شد بلکه افزایش انضباط ترافیکی شهری را رقم خواهد زد.

کد خبر 562972

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لنجان فرماندار لنجان پلیس راهور مسافران نوروزی مدیریت شهری باغبهادران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان لنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث تضعیف حقوق شهروندان می‌شود و اتهام کم‌کاری را به سمت مدیریت شهری می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی به همراه آرش یگانه شهردار منطقه ۷ و جمعی از معاونان و مدیران منطقه با توجه به درخواست شهروندان شهرک فرهنگیان از این محل بازدید کردند.

علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد شهروندان در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری که جزو وظایف و دغدغه مدیریت شهری است، همکاری لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مهیا کردن زیرساخت‌های معابر انجام نمی‌شود که این کوتاهی باعث تضعیف حق شهروندان و اتهام‌زنی به مدیریت شهری می‌شود.

وی افزود: از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب، اداره گاز و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز انتظار می‌رود در راستای رفع دغدغه و مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع نهایت همکاری را با شهرداری کرج داشته باشند تا مدیریت شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نبود فضای سبز مناسب در شهرک فرهنگیان، گفت: مدیریت شهری در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و تزریق سلامت و نشاط به جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و فضای سبز و رفاهی متناسب با ذائقه شهروندان آن منطقه از جمله کودکان، بانوان و سالمندان را ایجاد کند.

رحیمی تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز و بازی برای کودکان، آسفالت خیابان‌های فرعی خیابان سنبل، تکمیل بلوار سنبل ۴ و زیرسازی و جدول‌گذاری معابر با توجه به درخواست شهروندان شناسایی شد و در دستور کار منطقه ۷ شهرداری کرج قرار گرفت.

کد خبر 749243

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد