Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی فرا رسیدن نوروز خجسته باستانی و آغاز سال ۱۴۰۱ شمسی را به یکایک هم‌میهنان عزیز و گرانقدر در سراسر جهان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با ستایش و نیایش به درگاه پروردگار سبحان و همزمان با ایّام فرخنده و مبارکِ میلاد جان جهان و قطب عالم امکان، حضرت بقیه‌الله اعظم (اروحنا فداه) بر خود فرض می‌دانم تا در آستانه ورود پیروزمندانه ملّت تمدّن ساز و انقلابی ایران به سده جدید خورشیدی، فرا رسیدن نوروز خجسته باستانی و آغاز سال ۱۴۰۱ شمسی را به یکایک هم‌میهنان عزیز و گرانقدر در سراسر جهان بویژه تلاشگران و متخصصّان افتخارآفرین صنعت هسته‌ای کشور در جای، جای ایران اسلامی تبریک و شادباش عرض نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد جویی چراغ دل برافروزی

نوروز، روز نو شدن و دگرگونی، فروردین، ماه تجدید حیات طبیعت و بهار، فصل شکوفایی گل‌ها و زدودن غم از دل‌هاست، خاصه اینکه این ایام خجسته با عید بزرگ شعبان المعظم تقارن دارد. این تناسب مبارک نوید مضاعف شادی و بهجت است که جسم و جان انسان را تازه و معطر نگاه می‌دارد.

«مده دل به غم تا نکاهد روان»

در چنین ایام خجسته‌ای چهره‌ای گشاده، دلی آرام، قلبی با صفا و تنی سالم برای همه هم‌وطنان عزیز از خدای مهربان مسألت دارم.

اینک در آستانه سده جدید خورشیدی ملّت بزرگ ایران و فرزندان برومند این سرزمین با تأسّی به تعالیم و رهنمودهای داهیانه خلف صالحِ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مُدَّ ظلّهُ العالی) در میدان تأسیس و تحکیم پایه‌های تمدّن نوین اسلامی گام نهاده و می‌کوشند تا با بهره‌مندی از میراث فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی هنگامه‌ای دیگر برپا کنند و نقشی ماندگار از خود بر صحیفه روزگار به یادگار نهند.

در این میان، سربازان و فرزندان معنوی رهبر حکیم نظام مقدّس اسلامی در سازمان انرژی اتمی ایران همراه و همگام با دیگر اقشار جامعه ایرانی با معمار و طلایه‌دارِ احیای تمدّن اسلامی پیمان می‌بندند تا بیش از پیش در مسیر گسترش علوم و فنون نوین و توسعه دستاوردهای فنّاوری صلح‌آمیز هسته‌ای در پهنه ایران اسلامی کوشا باشند و وظیفه دینی و ملّی خویش را به نیکوترین وجه به انجام رسانند؛ باشد تا خداوند متعال همچون گذشته، میهن عزیز اسلامی را مشمول الطاف و عنایات خویش قرار دهد و باران رحمت خود را بر جوامع مسلمان خاصّه جامعه ایرانی و ملّت قدرشناس و مقاوم ایران نازل فرماید. بِمنّه و کرمِه

محمد اسلامی

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران

کد خبر 5451072 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اسلامی سازمان انرژی اتمی ایران انقلاب اسلامی ایران نوروز مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1401 شورای نگهبان آیت الله علوی گرگانی حسین امیرعبداللهیان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ایران جمهوری اسلامی ایران صحن مجلس انقلاب اسلامی ایران علی بهادری جهرمی محمد باقر قالیباف مقام معظم رهبری سعید خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در دومین همایش بین المللی ایران و آفریقا اولین گام بین جمهوری اسلامی ایران و قاره آفریقا را اراده دو کشور در توسعه روابط دانست و گفت: ضرورت دارد که برنامه دقیقی هم نسبت به کل قاره آفریقا و هم نسبت به یک یک کشورهای آفریقایی با زمانبدی مشخص شود. اولین گام بین جمهوری اسلامی ایران و قاره آفریقا اراده است، به حمدالله این اراده وجود دارد و این نشست نمادی از اراده کشورهای آفریقایی و ایران است برای گسترش روابط اقتصادی است.

به گزارش ایرنا، رئیسی دومین گام را شناخت ظرفیت‌های قاره آفریقا و جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بیان کرد: بعضا برخی فعالان اقتصادی آشنایی کامل با ظرفیت‌های فی مابین ندارند و برگزاری این همایش به شناخت بهتر ظرفیت‌های متقابل کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: به رغم تهدیدها و تحریم‌ها جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های خوبی داشته و می‌توان ایران اسلامی را کشوری پیشرفته و فناور نامید. شناخت پیشرفت‌ها و دستیابی جمهوری اسلامی ایران به فناوری‌های نوین اهمیت بسیاری دارد.

وی با اشاره به تفاوت نگاه ایران به آفریقا به نسبت کشور های غربی اظهار کرد: همکاری با آفریقا مورد تاکید امام خمینی و همچنین مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است. غربی‌ها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دیدگاه حائز اهمیت است. تاریخ آفریقا نشان دهنده این است که بسیاری از کشورهای غربی چگونه ذخایر آفریقا را چپاول کرده‌اند.

رئیسی با اشاره به اینکه نیروی انسانی کارآمدی در آفریقا وجود دارد، بیان کرد: این باور ماست اگرچه غربی‌ها تبلیغ می‌کنند که خودشان می‌توانند دستیابی به فناوری نوین و خلاقیت دارند اما ما باور داریم که استعداد،‌ دانش و توانایی آفریقا از مغرب زمین چیزی کم ندارد و توان دستیابی به بسیاری از عرصه‌ها را دارد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899733

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می‌کنیم
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم