Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:07:17 GMT

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۵۳۲۵

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس پلیس‌راه لرستان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم خرم آباد-پلدختر و آزادراه خرم‌آباد - اراک در ایام نوروزی خبر داد.

سرهنگ محمد زارعی امروز ۲۹ اسفندماه، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن وضعیت تردد و اقدامات کنترلی ترافیک تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ و ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه به‌ویژه مبادی ورودی و خروجی استان، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم خرم‌آباد – پلدختر و آزادراه خرم‌آباد - اراک و بالعکس اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها، کامیون‌ها و اتوبوس‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز یکشنبه تاریخ‌های  ۲۹ اسفندماه و همچنین از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۱ تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در محور قدیم خرم‌آباد – پلدختر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه لرستان خاطرنشان کرد: همچنین در محور آزادراه خرم‌آباد اراک و بالعکس تردد کلیه خودروهای حامل مواد سوختی ممنوع است.

زارعی اضافه کرد: تردد اتوبوس در محورهای تفرجگاهی خرم‌آباد به سپیددشت و آبشار بیشه و آبشار نوژیان و تنگ لی‌لی دورود نیز ممنوع است.

وی بیان کرد: با قانون مداری و پرهیز از خطر، آرامش در سفر را برای خود و خانواده خود رقم بزنند و نهایت همکاری را با پلیس در اجرای محدودیت‌های ترافیکی داشته باشند تا نوروزی بدون حادثه داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزادراه خرم آباد اراک نوروزی قانون مداری آزادراه خرم آباد لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان

بهروز مرادپور با اشاره به ورود سامانه بارشی به آسمان لرستان از غروب امروز دوشنبه، اظهار داشت: در این راستا بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر اصابت صاعقه برای استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا روز شنبه هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت، گفت: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و… در استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان بر لزوم احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست، احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم تأکید کرد و گفت: پتانسیل بارشی این سامانه بارشی در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و جمعه نمود بیشتری خواهد داشت که وقوع اغلب مخاطرات در محدوده هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

منبع: مهر 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند