Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ریاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن نوروز و افزایش ترددها در داخل و خارج شهر اظهار داشت: از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۲۹ اسفند تعداد کل مأموریت‌های اورژانس کاشان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در همین مدت مأموریت‌های منجر به انتقال افراد به بیمارستان نیز نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۱۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد، ابراز داشت: از تاریخ ۲۵ تا ۲۹ اسفند در سال گذشته ما ۳۶ مأموریت در تصادفات بین جاده‌ای داشته‌ایم که امسال در همین بازه زمانی ۳۲ مأموریت داشته‌ایم و این نشان از کاهش ۳۱ درصدی مأموریت‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس کاشان با اشاره به اینکه در همین بازه زمانی در تصادفات جاده‌ای تعداد مصدومان از ۴۱ در سال گذشته به ۳۲ مورد کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: این نشان از کاهش ۲۲ درصدی مصدومان در امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه در تصادفات شهری اورژانس در بازه زمانی ۲۵ تا ۲۹ اسفند در سال گذشته ۷۲ مأموریت و امسال ۸۳ مأموریت داشته است، گفت: با وجود افزایش ۱۵ درصدی مأموریت‌ها تعداد مصدومان در تصادفات شهری از ۸۴ عدد در سال گذشته به ۱۲۰ عدد افزایش یافته است.

ریاحی با اشاره به افزایش ۴۳ درصدی مصدومین تصادفات شهری در روزهای پایانی سال در کاشان نسبت به سال گذشته افزود: در تصادفات منجر به فوت در این بازه زمانی ما هیچ فوتی نداشته‌ایم در صورتیکه امسال شاهد یک فوتی بوده‌ایم.

کد خبر 5451063

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف تصادفات رانندگی حسین ریاحی اورژانس بوشهر حوادث چهارشنبه سوری نوروز کرمانشاه ویروس کرونا نیمه شعبان بارش برف آیت الله علوی گرگانی آمار کرونا سفرهای نوروزی نوروز 1401 خطبه های نماز جمعه گرگان عید نوروز تصادفات شهری سال گذشته بازه زمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات تهران در هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ جهانبخت رئیس اداره تصادفات راهور تهران گفت:عجله در رانندگی و رعایت نکردن حق تقدم از جمله علل تصادف منجر به فوت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادفات تهران در هفته گذشته
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • انتظار موج جدیدی از خدمت در سال پایانی شورا 
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • باران در راه خراسان رضوی
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود