Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو گل از بن یدر و گل دیگری از فولاند، حکم پیروزی شاگردان فیلیپ کلمنت مقابل PSG را امضا کرد. 

مائوریسیو پوچتینو پس از باخت ۳-۰ پاری سن ژرمن مقابل موناکو، در مورد این مسابقه و جو پیرامون این باشگاه صحبت کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از GFNF، پاریسی‌ها پس از این باخت هم اکنون با فاصله‌ای ۱۳ امتیازی نسبت به رن رده دومی، صدرنشین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچتینو پس از بازی امروز گفت:

از نحوه آغاز بازی ناراحتم. این پذیرفتنی نیست. در این سطح، نمی‌توان بازی را این طور آغاز کرد. می‌توانیم بابت این که نیمه اول را با باخت ۱-۰ به پایان رساندیم راضی باشیم چون آن‌ها می‌توانستند در آن نیمه ۲-۳ گل بزنند. در نیمه دوم اوضاع بهتر شد و ما فرصت‌هایی ساختیم ولی بهای عملکردمان در نیمه اول را پرداخت کردیم. به نظرم نحوه‌ای که بازی را آغاز کردیم، واقعا غیر قابل پذیرش بود. 

او همچنین در خصوص حال و هوای باشگاه پاری سن ژرمن پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا گفت:

واضح است که لیگ قهرمانان لطمه بزرگی به ما زد. تیم باید از آن قضیه عبور کند. آن جریان مانع از این می‌شود که عملکردمان چندان سازنده نباشد. این تعطیلات ملی باید به ما در زمینه تغییر ذهنیت و برگشتن به شرایط ایده آل کمک کند. ما باید با به یاد داشتن مسئولیتی که پوشیدن این پیراهن به همراه می‌آورد، برگردیم.  

اخبار داغ 

تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ از نگاه طرفداری گل باران در لیگ؛ رضا عنایتی، مرد اول پرگل ترین بازی تاریخ لیگ برتر پوچتینو: شب‌ها خواب راحتی ندارم؛ شکست مقابل رئال مادرید، ضربه سخت و غیرمنتظره‌ای بود درگیری زلاتان، توموری و منیان با بازیکنان کالیاری پس از توهین های نژاد پرستانه هواداران این تیم / فیلم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است

پس از شکست ۲-۰ آاس رم مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

ما مقابل یک تیم قدرتمند بازی کردیم و اگر آنها گل اول را بزنند، به دلیل نحوه مدیریت توپ، بازگشت به بازی دشوار می شود. بعد از گل کمی بی نظم و عجول شدیم.

عملکرد کلی به درستی انجام شد. من نیمه اول را دوست داشتم. سریعا توپ را از آنها پس می گرفتیم. دقیقا همه چیز طبق برنامه پیش رفت، به جز اینکه گل اول را آنها زدند. 

آیا اشتباه کارسدورپ برای رم گران تمام شد؟ لحظات همیشه تعیین کننده هستند، اما بی انصافی است اگر امروز انگشت اتهام را به سمت کسی بگیریم. اشکالی ندارد، اشتباه هم بخشی از بازی است. همه ما با هم از این وضعیت خارج می شویم، هنوز بازی برگشت باقی مانده است.

در آخرین دقایق، ۲ فرصت باورنکردنی را از دست دادیم. امشب، شب آنها بود و در کل امسال، سال آنهاست. شاید در بازی برگشت اوضاع تغییر کند. من اعتقاد زیادی دارم، بدیهی است که دشوار خواهد بود، اما بیایید تسلیم نشویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مورد جالب رئال مقابل کادیز: کورتوا یک نیمه بازی می‌کند!
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد