Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آخرین حادثه قرن و اولین حادثه پس از تحویل سال ۱۴۰۱ در پایتخت، خبر داد.

خبرگزاری میزان - جلال ملکی گفت: تمام ایستگاه‌های سازمان آتش نشانی در پایتخت در حال آماده انجام خدمت به مردم هستند.

وی افزود: ساعت ۱۸:۵۶ یک مورد حادثه آسانسور در ساختمان مسکونی واقع در خیابان کارگر بالاتر از چهارراه لشگر به سامانه ۱۲۵ اعلام و ایستگاه ۵۲ به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: آسانسور در یکی از طبقات این ساختمان متوقف و ۲ خانم و ۲ آقا در آن گرفتار شده بودند.

وی افزود: عملیات انجام و هر ۴ نفر با صحت و سلامت از آسانسور خارج شدند.

ملکی ادامه داد: ساعت ۱۹:۰۵ اولین حادثه قرن در تهران به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در این رابطه فضای سبزی واقع در پاسداران و خیابان بوستان ششم دچار حریق شد که ایستگاه ۹۷ به محل اعزام و حریق مهار شد.

بیشتر بخوانید: بازدید هوایی جانشین فرمانده ناجا از محور‌های مواصلاتی کشور/ آگاهی پلیس به اطلس تصادفات و نقاط حادثه خیز

انتهای پیام/

برچسب ها: حادثه حوادث

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حادثه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد