Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرستاده سازمان ملل در یمن اعلام کرد که در مسقط با محمد عبدالسلام از رهبران انصارالله و مسئولان عمانی برقراری آتش بس در طول ماه مبارک رمضان را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

به گزارش قدس آنلاین، دفتر فرستاده سازمان ملل در یمن  در توییتی با اعلام این مطلب، اعلام کرد: گرانس گراندبرگ دراین مذاکرات با اشاره به گفت وگوها در اردن و تلاش ها برای پایان دادن به وضعیت وخیم انسانی در یمن برقراری این آتش بس را مورد بحث و بررسی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دفتر بدون  ارائه توضیحات بیشتر بر ادامه گفت و گوها تاکید کرده است.

«هانس گروندبرگ» هفته گذشته طی سخنانی برای شورای امنیت سازمان مل، گفت: من از نیاز فوری به توقف خشونت و ارائه کمک به یمنی‌ها آگاه هستم و بنابراین هم اکنون در حال گفت وگو با طرفین در مورد نیاز به اقدامات فوری برای کاهش تنش و نیز کاهش بحران سوخت هستم.

وی افزود: رایزنی‌های من در حال حاضر بر اولویت‌های فوری و بلندمدت جهت یک دستور کار فرآیند چند مسیره متمرکز است و امیدوارم این آغاز گفت وگوی جدی بین یمنی‌ها برای پایان دادن به جنگ باشد.

نماینده سازمان ملل اضافه کرد: یمنی‌ها همچنان از محدودیت‌های شدید در تردد، تعطیلی فرودگاه صنعا، ادامه درگیری‌ها، گسترش پست‌های بازرسی و بسته شدن راه‌های اصلی در سراسر کشور به‌ویژه در استان تعز رنج می‌برند.

گروندبرگ همچنین گفت: هرگونه اقدام موقتی احتمالی برای کاهش تنش در یمن تنها در صورتی که به وسیله یک روند سیاسی حمایت شود، پابرجا خواهد ماند.

گفتنی است؛ عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرستاده سازمان ملل در یمن آتش بس در یمن سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز

به گزارش همشهری آنلاین همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به‌ ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲
صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 849145 برچسب‌ها نوروز هواپیما

دیگر خبرها

  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • سقوط ۲۶ پله ای افغانستان در میزان آزادی مطبوعات
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • برقراری فوق العاده خاص در احکام کارگزینی کادر درمان
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم