Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رهبران جنبش «انصارالله» در اظهاراتی تاکید کرد: حمله به عمق عربستان تا برداشته شدن محاصره یمن ادامه خواهد داشت. خبرگزاری میزان - طبق گزارش المیادین، محمد البخیتی، در اظهاراتی و در واکنش به حملات امروز یمنی‌ها به عربستان گفت: حملات یمن در عمق عربستان تا زمانی ادامه دارد که محاصره یمن به طور کامل برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از رهبران جنبش «انصارالله» یمن تاکید کرد: انصارالله یمن نسبت به محکومیت‌های جهانی درخصوص پاسخ نیرو‌های یمنی به جنایات ائتلاف متجاوز سعودی بی تفاوت است.

از سوی دیگر، نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرده است که، عملیات در عمق عربستان با موشک‌های بالستیک و بالدار و پهپاد‌ها در واکنش به ادامه محاصره ظالمانه ملت ما انجام شد که در پی این عملیات برخی مراکز و تاسیسات حیاتی دشمن سعودی شامل آرامکو ریاض و ینبع و برخی مناطق دیگر هدف قرار گرفتند.

گفتنی است، در دومین مرحله عملیات شکست محاصره، همجنین اهداف حیاتی و مهم در مناطق ابها، خمیس مشیط، جیزان و ظهران هدف قرار گرفتند و طبق اخبار منتشر شده، دومین بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره حملات به عمق خاک سعودی طی ساعات آینده منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جزئیات عملیات موشکی و پهپادی یمن علیه عمق خاک عربستان

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات یمن عربستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید
  • گوترش: عملیات در رفح یک تراژدی ویرانگر خواهد بود/ درباره گورهای جمعی تحقیق شود
  • دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم
  • مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟