Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@16:21:54 GMT

بهترین شغل‌ها برای افراد متولد فروردین

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۵۸۵۴

بهترین شغل‌ها برای افراد متولد فروردین

آفتاب‌‌نیوز :

افرادی که تولد آن‌ها در برج حمل است، علاقه سیری‌ناپذیری برای رقابت کردن دارند. هر چیزی که به شکل مسابقه باشد برای آن‌ها جذاب است و همیشه می‌خواهند اول باشند. به همین دلیل، می‌توانند یک ورزشکار، تمرین‌دهنده شخصی یا مربی بسیار خوب باشند. همچنین با توجه به اینکه گرایشات روحی آن‌ها به شکلی است که تمایل به کار‌هایی دارند که نیاز به انجام یک واکنش سریع دارد، شغل‌های خدماتی مانند جراح یا آتش‌نشان هم برای آن‌ها مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر متولد فروردین ماه هستید باید بدانید که شما یک رهبر به دنیا آمده اید و دوست دارید مسئولیت هر کاری را قبول کنید. نشانه متولدین این ماه جنگجوست. به همین خاطر شما نیز دوست دارید هر چالشی را در آغوش بکشید و در هر پروژه‌ای حضور موفق داشته باشید. اگر موقعیتی بتواند هیجان و کنترل کافی برای شما داشته باشد، قادر خواهید بود از آن برای افزایش حس رهبری و بالا رفتن از پله‌های موفقیت استفاده کنید.

یکی از دام‌های معمولی که افراد برج فلکی حمل به آن دچار می‌شوند؟ قبول مسئولیت بیش از آن چیزی که قادر به انجامش هستید. برج فلکی قوچ یا همان حمل نشانه تنهایی است و اگر مراقب نباشید ممکن است در پایان، مجبور شوید تمامی کار‌ها را خودتان انجام دهید! (شما خواهید گفت که فقط به این خاطر که کار‌ها به درستی انجام شوند.) اگر دفتر ساعت پنج بسته می‌شود، نیازی به ماندن تا نیمه‌شب نیست. هنر محول کردن کار‌ها را یاد بگیرید، و کار‌های ریز را به افرادی از برج فلکی ثور (اردی بهشت) یا جزئی‌گرای کژدم (آبان) واگذار نمایید که می‌توانند آن کار را در نیمی از زمان انجام دهند.

مشاغل مناسب برای متولدین فروردین ماه

تمامی انرژی‌های مستقل می‌توانند شما را به شخصیتی ریاست‌طلب تبدیل نمایند. مراقب باشید که از مرز تعیین‌کنندگی به سمت دیکتاتوری نروید. اگر با یک تیم کار می‌کنید، مطمئن شوید که آن‌ها نیز مانند شما مشتاق و با انگیزه هستند. آن‌ها را بی‌نهایت تشویق کنید و از آن‌ها قدردانی نمایید تا با اشتیاق به کار خود ادامه دهند. ستایش شما، بیش از هر چیز دیگری می‌توانند مانند سوخت موشک برای تیم شما نقش ایفا نماید.

متولدین این ماه دوست دارند زندگی، کار، تفریح و…همه چیز خود را متنوع و مهیج کنند. از آنجا که عاشق تنوع و هیجان هستند، برای کار‌هایی مثل تبلیغات، رسانه‌های گروهی، طراحی مُد، و معماری مناسب هستند. متولدین فروردین در کار‌هایی که نیازمند خلاقیت است بسیار موفق خواهند بود.

شما به عنوان یک فروردینی فردی خلاقی هستید و همیشه ایده‌های بزرگی در سر دارید و مهمتر از آن دوست دارید که تمام آن‌ها را عملی کنید. از ماجراجویی و ریسک کردن نیز نمی‌هراسید، به همین دلیل کار‌هایی که در آن تحرک و فعالیت دارد مانند مربی ورزش یا سرمایه گذاری در کاری جدید یا حتی راننده مسابقات ماشین سواری نیز می‌تواند از مشاغل مورد علاقه شما باشد.

منبع: فرارو

منبع: آفتاب

کلیدواژه: متولدین فروردین اشتغال زایی کار هایی کار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید

متخصصان تغذیه میزان مصرف پروتئین روزانه را به ازای هرکیلو وزن بدن، هشت دهم گرم  می‌دانند، اما بسیاری از افراد مقداری کمتر یا بیشتر از این میزان مصرف می‌کنند.

به گزارش سرگرمی روز، بسیاری از افراد به ویژه بانوان که رژیم‌های غذایی سخت و سنگین دارند از مصرف کربوهیدرات و پروتئین خودداری می‌کنند، غافل از این‌که کمبود دریافت این مواد زمینه ساز بروز انواع عارضه‌های سلامت می‌شود.

موارد زیر از جمله نشانه‌های کمبود دریافت پروتئین است:

به خوردن خوراک‌های شیرین یا شور تمایل دارید

میزان کافی پروتئین دربدن سبب سوزانده شدن قند ناشی از مواد خوراکی و تنظیم آن می‌شود، از این رو رژیم خوراکی کم پروتئین سبب آزاد سازی بیشتر قند خون درون رگ‌ها و درنتیجه تمایل فرد به مصرف بیشتر خوراکی‌های شیرین یا شور می‌شود.

عضله‌های بدن ضعیف و آسیب پذیر می‌شوند

زمانی که به میزان کافی پروتئین دربدن وجود نداشته باشد بدن ذخیره کافی برای فعالیت‌های فیزیکی ندارد، عضله‌ها ضعیف شده و فرد توانایی کافی برای انجام فعالیت به ویژه ورزش ندارد.

کمبود دریافت پروتئین سبب می‌شود تا آسیب‌های ناشی از جراحی به زودی ترمیم نشده و فرد دچار درد‌های مفصلی و عضلانی شود.

ریزش موی سر پاسخ بدن به کمبود دریافت پروتئین

مصرف کم پروتئین می‌تواند سبب ریزش موی سر، شکنندگی ناخن ها، زرد شدن پوست صورت و احساس ضعف و ناتوانی شود. تک خوردن لب‌ها و پوسته پوسته شدن ناخن‌ها همگی از اثر‌های کمبود مواد پروتئینی دربدن است.

ضعف سیستم ایمنی بدن

سوء تغذیه و کمبود مصرف مواد مغذی به ویژه پروتئین‌ها سبب ضعف سیستم ایمنی بدن و ابتلای فرد به انواع بیماری‌ها می‌شود.

دراین حالت بدن ذخیره پروتئینی کافی برای مبارزه با عامل‌های بیماری زا نداشته و در زمان ابتلا به بیماری به سختی به درمان‌ها پاسخ می‌دهد.

ضعف خلق و خو و احساس عصبانیت

انتقال دهنده‌های عصبی مانند سروتونین و دوپامین همگی از پروتئین تشکیل شده‌اند و کمبود پروتئین سبب افت خلق و خو، ضعف اعصاب، کاهش میزان هوشیاری، عصبانیت و پرخاشگری در افراد می‌شود.

کم خوابی

کمبود پروتئین سبب کم خوابی، بی خوابی و دیدن کابوس می‌شود. تریپتوفان اسید آمینه‌ای ضروری برای سلامت بدن است که سبب احساس خواب آلودگی می‌شود. این اسید آمینه درخوراکی‌هایی، چون دانه‌های آجیل، گوشت بوقلمون، ماهی، برخی انواع پنیر، لوبیا، عدس و تخم مرغ موجود است. کمبود دریافت پروتئین می‌تواند سبب بدخوابی، بی خوابی و برهم خوردن تعادل هورمون‌های بدن شود.

درچه بازه های زمانی از روز پروتئین مصرف کنیم

بیشتر افراد بیشترین میزان پروتئین دریافتی خود را درطول وعده شام به دست می‌آورند، که دراین حالت به دلیل نزدیک بودن به زمان خواب، بیشتر پروتئین به صورت قند جذب بدن می‌شود، کارشناسان توصیه می‌کنند افراد در طول روز و در وعده‌های صبحانه و نهار نیز به میزان کافی پروتئین دریافت کنند تا بدن آن‌ها بیشتربه عضله سازی بپردازد و از ایجاد قند و چربی جلوگیری شود.

خوردن مواد پروتئینی یک ساعت قبل یا پس از انجام تمرین‌های ورزشی می‌تواند سبب عضله سازی، ترمیم بافت‌های عضلانی آسیب دیده دراثر ورزش و افزایش استقامت بدنی برای انجام تمرین‌های ورزشی و قهرمانی شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • هشدار ! این نشانه‌ها به شما می‌گوید کمبود پروتئین دارید
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • فال انبیا فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • اشتباه‌ترین تصور برای کسانی که به خودکشی فکر می‌کنند | این فیلم را حتما ببینید
  • ۷ نشانه که می گوید باید کسی که دوستش دارید را ترک کنید