Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم ایران و استان فارس که به دلیل شیوع کرونا از برگزاری جشن‌های عید نوروز محروم بودند، امسال بار دیگر این مراسم را پس از پشت سر گذاشتن ۲ بهار کرونایی در اماکن متبرکه، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و اماکن تاریخی و فرهنگی با حضور زائران و دوستداران اهل بیت (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند.

همزمان با روز‌های معنوی ماه شعبان، جمعیت بی‌شماری از مشتاقان و عاشقان اهل بیت (ع) از نقاط مختلف استان و سراسر کشور در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) حضور داشتند و لحظه تحویل سال جدید در این مکان مقدس غاز کردند و دل به حرم امن الهی دوختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانیان سال نو را در بقاع متبرکه و امامزادگان واجب التعظیم متبرک می‌کنند و از این گذر سال جدید خود را بیمه می‌کنند. تلاوت آیات قرآن کریم، قرائت صلوات خاصه، قرائت زیارت آل یاسین، مولودی‌خوانی و پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه‌های لحظه تحویل سال جدید در این حرم مطهر بود.

سومین حرم اهل بیت علیه السلام در ایران اسلامی در ایام نوروز، پذیرای دلدادگان و عاشقان مکتب اهل بیت (ع) است تا زائران صله خود را دریافت کنند.

مراسم ویژه تحویل سال نو با حضور میهمانان و با پخش مستقیم از شبکه استانی فارس در مجموعه جهانی تخت جمشید با نورافشانی موسیقی محلی و سنتی برگزار شد. تلاوت دعای فرج، صلوات خاصه امام رضا (ع) و مولودی خوانی هم در برنامه‌های تحویل سال امشب در تخت جمشید گنجانده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم مطهر شاهچراغ نوروز 1401 زائران نوروزی تحویل سال سال جدید اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۵۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز

شهردار تبریز امروز در بازدید از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز گفت: در این باغ موزه هم فناوری‌های روز هویت‌ها و هم موضوع‌های روز بین المللی دست به دست هم داده اند تا این فرهنگ عمیق و وسیع به نسل‌های بعدی جامعه منتقل شود که قسمت‌های عمده پروژه باغ موزه دفاع مقدس در حوزه زیرساختی و محتوایی انجام گرفته و برای بازدید عموم مردم آماده است.

هوشیار افزود: این باغ موزه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد و در برخی زمینه‌ها نه تنها در تبریز بلکه در جهان نیز برای اولین بار این کار‌های هنری انجام گرفته است در نتیجه باید معرفی این پروژه عظیم را در آذربایجان  ایران و حتی در صحنه بین المللی آغاز کنیم و با توجه به آمار بالای تبریز در زمینه گردشگری شاهد بازدید‌های ۲۰۰ - ۳۰۰ هزار نفری از این باغ موزه در آینده باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • زبان مار، دره‌ای عظیم در دل کویر لوت
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • (ویدئو) گردباد عظیم در نبراسکا
  • شصت‌ودومین شماره مجله تصویری نفت و انرژی (متنا)
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز