Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر و رئیس سازمان بسیج سازندگی استان به همراه مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی با حضور در شهرستان‌های داراب از فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانشجویی تحت عنوان قرارگاه عهد خدمت در مناطق محروم این شهرستان بازدید کردند.

از جمله خدمات ارائه شده توسط دانشجویان در حوزه‌های تربیتی، آموزشی، بهداشت و سلامت وخدمات رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس ضمن بازدید از این فعالیت جهادگران بیان کرد: آن چیزی که بسیار ارزشمند است ارتباط عاطفی جهاد گران عزیز با اهالی بومی منطقه است و اینکه دانشجویان عزیز در این موقع و زمان که در واقع همزمان با لحظه سال تحویل و تعطیلات نوروزی است، مشغول خدمت رسانی در مناطق کم برخوردار هستند و این خود یک کار بزرگی است و علاوه بر حضور اقدام به فعالیت‌های هدفمند و برنامه ریزی شده می‌کنند که بسیار جای خوشحالی و تقدیر دارد.

او به دانشجویان جهادگران  گفت: واقعا قدر فرصتی که خداوند به آن‌ها داده است را بدانند و با همدلی در مباحث مختلف خدمت رسان مردم باشند و با حضور موثر در جمع مردم و دعوت آن‌ها به مشارکت و ایجاد هم افزایی و تعامل با پایگاه‌های مقاوت تلاش کنند این ارتباط را افزایش دهند و استمرار برنامه‌های خود را به پایگاه‌های محل واگذار کنند تا بعد از اردو نیز این خدمات رسانی و ارتباط گیری با مردم ادامه داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه فجر فارس اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • فیلم| اردوی جهادی با عطر شهدا
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین