Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی قم گفت: برنامه‌های فرهنگی هنری این اداره‌کل در نوروز ۱۴۰۱ با شعار و طرح و نقش قرن جدید، قرن اُمید آغاز و تا یک هفته ادامه دارد.

سید موسی حسینی کاشانی طی سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن بهار طبیعت به برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: با توجه به تشکیل ستاد برنامه‌های نوروزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیاست‌های ابلاغی ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم برنامه‌های متنوعی در نوروز امسال برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پایگاه اصلی این برنامه‌ها، تالار فرهنگ و هنر است که شامل نمایشگاهی با غرفه‌های عفاف و حجاب، کتاب، کودک و نوجوان، خوش‌نویسی و نقاشی، محصول‌های فرهنگی و هنری و شهدا می‌شود که از روز اول سال به مدت یک هفته برپا خواهد شد.

مدیرکل ارشاد قم ادامه داد: اجرای سرود و تئاتر خیابانی در این پایگاه و در سطح شهر از دیگر برنامه های این اداره کل خواهد بود.

وی همچنین برنامه اهدای کتاب در عوارضی آزادراه قم - تهران  توسط گروه‌های نوجوان مساجد نیز درروز اول و دوم عید نوروز انجام  می شود.

حسینی کاشانی اضافه کرد: تمامی مراکز فرهنگی هنری استان در نوروز فعال بوده و در خدمت مردم قم و زائران خواهند بود، همچنین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز برنامه های متنوعی را در مساجد  پیش بینی کرده است.

وی گفت: با توجه به ابلاغ شورای فرهنگ عمومی کشور برنامه‌های امسال با شعار  قرن جدید، قرن امید، برنامه‌ریزی شده و امیدواریم با توجه به فروکش کردن سرایت بیماری کرونا شروع سال جدید نشاط معنوی توام با حضور در اماکن زیارتی استان را برای همه مردم کشور به ارمغان آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه قم برنامه های نوروزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد