Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ و نوروز باستانی را تبریک گفت.

پیام نوروزی رئیس قوه قضائیه به شرح زیر است:

نوروز ۱۴۰۱ معطر به عطر بهار طبیعت و شمیم اعیاد شعبانیه به خصوص ولادت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه فرا رسیده و این امید را در قلب‌ها و جان‌های مستضعفین و منتظرین عالم دو چندان کرده که ورود به سال و قرن جدید شمسی، قرین با پایان فراغ و آغاز وصال و تحقق عدالت جهانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت عزیز ایرانِ اسلامی طی سال‌های گذشته روزها و ایام پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، اما مثل لحظه به لحظه‌ی تاریخ، با صلابت و عزت از این فراز و نشیب‌ها عبور کرده و امروز در حال گذر از پیچ تاریخی و ورود سرافرازانه به قرن ۱۵ شمسی تبدیل به یک ملت قدرتمند، با تجربه، آبدیده، صبور و عزیز شده است.

در سال جدید که مبتنی بر اقتضائات زمانه و ضروریات کشور از سوی رهبر حکیم انقلاب با عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، عزمی جزم و استوار داریم تا در راستای وظایف ذاتی عدلیه با همکاری و هم‌افزایی سایر قوا از امر «تولید» که بحق یک «جهاد» نام گرفته است، از تولیدکنندگان و صنعتگران و کارآفرینان حمایت و پشتیبانی ویژه کنیم و در مقابل هر آنچه که مانع رونق و جهش اقتصاد مولد و اشتغالزا است بایستیم تا از این طریق ضمن تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، توطئه‌های دشمنان و عنودان که طی سال‌های اخیر از هیچ تلاشی برای زمین زدن اقتصاد ملی و معیشت مردم فروگذار نکرده‌اند را خنثی سازیم.

همچنین خود را موظف و مکلف میدانیم در حیطه مسئولیت‌ها و اختیارات قانونی خود در دوره تحول و تعالی بویژه در مقوله‌های ناظر بر احیای حقوق عامه، گسترش عدل، انسداد بسترها و گلوگاه‌های فساد، صیانت از بیت‌المال و کمک به تقویت بنیه اقتصادی و تولیدی کشور، بیش از پیش مجاهدت کنیم.

در این فرصت جا دارد خداقوت و آرزوی توفیق برای کارکنان دستگاه قضا داشته باشم که با همه توان و با وجود سختی‌ها و کمبودها سعی داشته اند یک جهاد قضائی را محقق کنند.

سال نو و بهارطبیعت را به همه هموطنان عزیز تبریک عرض کرده و وصحت وسلامت همه رااز خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 5451163

منبع: مهر

کلیدواژه: حمایت از تولید ملی غلامحسین محسنی اژه ای نوروز 1401 شهرداری تهران بهشت زهرا س سفرهای نوروزی ترافیک پلیس راهور تصادفات رانندگی میراث فرهنگی عتبات عالیات حوادث چهارشنبه سوری گردشگری نوروز اورژانس آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران به تولید هویت می‌بخشند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در یادواره‌ی ۴۷۰ شهید کارگر استان ضمن تبریک هفته‌ی کار و کارگر، گفت: باید قدردان تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران که در این شرایط سخت به عنوان جهادگران عرصه تولید و صنعت در حال تلاش و تکاپو هستند، باشیم.

وی افزود: سال گذشته شاهد رشد خوبی در استان بودیم به طوری که ۱۱۸ درصد از تعهد اشتغال استان محقق شد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: زیرساخت‌های بسیار خوبی در شهرک‌های صنعتی، حوزه کشاورزی، خدمات و گردشگری ایجاد شد.

وی تصریح کرد: شرایط متفاوت تولیدکنندگان را درک می‌کنیم به ویژه فعالان اقتصادی که در سطح استان منشأ خیر و برکت هستند و در حوزه‌های مسئولیت‌های اجتماعی به خوبی ورود کردند.

استاندار همدان اضافه کرد: در سالی که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند، تولیدکنندگان مشارکت بسیار خوبی دارند.

وی افزود: امسال با طراحی و برنامه ریزی، اهتمام دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم با دستور رهبرمعظم‌انقلاب (مدظله‌العالی) تلاش می‌کنیم شعار سال را جامه‌ی عمل بپوشانیم.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رژیم جعلی صهیونیستی تصور می‌کرد با پشتیبانی آمریکا، انگلیس، ناتو و دیگر کشورها نفوذناپذیر است اما عملیات وعده صادق ساختار موازانه دفاعی در دنیا را برهم ریخت.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: عملیات وعده صادق ترکیبی از تاکتیک، تکنیک و استراتژی بود و حیرت قدرت‌های نظامی جهان را برانگیخت به طوری که از گنبد آهنین کاری ساخته نبود و در عمل هیمنه‌ی غرب فرو ریخت.

وی بیان کرد: امروز آسایش، امنیت، سربلندی و عزت ما مرهون تلاش، ایثارگری و از خودگذشتگی شهداست که همه هستی خود را در راه خدا فدا کردند و بهترین و والاترین انسان‌های عصر ما بودند؛ عصری که تکرار شدنی نیست.

کد خبر 6088717

دیگر خبرها

  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند