Web Analytics Made Easy - Statcounter

گری لینکر کارشناس و مفسر ورزشی تلویزیون انگلیس که همواره نشان داده طرفدار پر و پا قرص بارسلونا است، به برتری پرگل آبی اناری ها مقابل رئال مادرید، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بامداد امروز، دوشنبه_ یکم فروردین ۱۴۰۱ دو تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا بازی برگشت لالیگا از هفته بیست و نهم را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید برگزار کردند که این بازی با برتری بلوگرانا به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تیم ژاوی موفق شد با نتیجه جالب چهار بر صغر حریف پر آوازه را درهم بکوبد. لوس بلانکوس از وجود کریم بنزما که مصدوم بود، بی بهره بود و بخاطر همین، در خط حمله بی اثر شده بود.

در مقابل، آبی اناری با جوانان لاماسیایی، فوتبالی فراتر از حد انتظار به نمایش گذاشتند. رئال در زمین خود کاری نتوانست انجام دهد و شاگردان آنچلوتی مقهور نمایش بی نظیر پسران ژاوی شده بودند.

در نهایت در مقابل دیدگان پایتخت نشینان مادریدی، اوبامیاگ روی دو پاس گل دمبله دبل کرد و فران تورس و آرائوخو سایر گل‌های بارسا را به ثمر رساندند. حتی اگر بی دقتی مهاجمان آبی اناری نبود، تیم رئال شکست به مراتب سنگین‌تری را تجربه می‌کرد.

اما پس از پایان این مسابقه؛ گری لینکر کارشناس و مفسر ورزشی تلویزیون انگلیس که همواره نشان داده طرفدار پر و پا قرص بارسلونا است، توییت جالبی در حمایت از ژاوی هرناندز سرمربی این تیم بازنشر کرد. لینکر نوشت: "واقعاً به نظر می‌رسد که ژاوی مربی نخبه ای خواهد بود که بسیاری از ما فکر می‌کردیم که او این‌چنین باشد."

کد خبر 563037

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ژاوی ژاوی هرناندز تیم فوتبال بارسلونا بارسلونا سرمربی فوتبال سرمربی بارسلونا لالیگا فوتبال اروپا بازیکن فوتبال رئال مادرید تیم فوتبال رئال مادرید اسپانيا هشتگ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند انتقام بارسا را از پاریس گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جنگ بالون ها قبل از بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین پی اس جی و بارسا شروع شد. 

صفحه ایکس باشگاه بارسلونا با انتشار تصویری از یک بالون آبی و اناری بر فراز رود سن به پی اس جی کنایه زد. بارسا بازی رفت را نیز از پاریس برد و شانس خود برای رفتن به نیمه نهایی را دو برابر کرد اما در بازی برگشت پی اس جی بود که 1-4 برد و بارسا را حذف کرد.

پاسخ باشگاه پاریسی به بارسا نمایش بالون سقوط کرده آبی و اناری بود. صبح امروز دورتموند بعد از حذف پی اس جی، به نوعی انتقام بارسا را گرفت. 

دورتموند تصویری از یک بالون زرد رنگ در پاریس منتشر کرد و نوشت: «تعطیلات خوش بگذرد.»

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی مارسلو پس از کامبک رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ؛ کسی به ما شک داره؟ / عکس
  • استوری کاکا پس از برد شیرین رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • بایرن مونیخ، تیمی که به رئال مادرید خوب می‌بازد و بارسلونا را خوب می‌برد!
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه دورتموند به بازی مقابل رئال مادرید؛ هی، جود / عکس
  • دورتموند انتقام بارسا را از پاریس گرفت (عکس)
  • پیام بارسلونا به مارتین زوبیمندی: تو اولویت ما هستی اما پول نداریم
  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس
  • رونمایی بارسا از مرکز تجاری لاکچری آبی‌اناری (عکس)‏
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!