Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیر امریک اوبامیانگ در اولین ال‌کلاسیکوی خود خوش درخشید

در شب پیروزی 4-0 بارسلونا مقابل رئال مادرید، بدون شک پیر امریک اوبامیانگ مرد اول میدان بود.

طرفداری | پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم 32 ساله گابنی که در زمستان 2022 با انتقالی رایگان از آرسنال به بارسلونا پیوست، مشکلات خط حمله تیم ژاوی را به خوبی برطرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کم‌تر کسی فکر می‌کرد بارسلونای نوپای ژاوی بتواند در سانتیاگو برنابئو با نتیجه‌ای پرگل پیروز شود اما پیر امریک اوبامیانگ این امر را محقق کرد. مهاجم اول این روزهای بارسلونا با ثبت دو گل و یک پاس گل، نقش به‌سزایی در فتح بزرگ کاتالان‌ها در سانتیاگو برنابئو داشت. طبق آمارهای اوپتا، اوبامیانگ نخستین بازیکنی از بارسلونا در قرن 21 است که در اولین بازی‌اش در ال‌کلاسیکو توانسته روی سه گل مشارکت مستقیم داشته باشد. آمارهای هواسکورد نیز نشان می‌دهد اوبامیانگ در شش بازی ابتدایی‌اش برای بارسلونا در لالیگا روی هشت گل تاثیر مستقیم داشته است. این آمار اوبامیانگ در بارسلونا دقیقا برابر با آمار نیمار در کل این فصل پاری سن ژرمن است!

اوبامیانگ که مثل همیشه در خوش‌حالی‌های بعد از گل خود پشتک می‌زند و لحظاتی در هوا معلق می‌ماند، توانسته روند فصول اخیر ال‌کلاسیکو را تغییر دهد. در پنج رویارویی اخیر رئال مادرید و بارسلونا، لوس‌بلانکوس در هر پنج مسابقه پیروز شده بود اما درخشش اوبامیانگ در برنابئو، روند پیروزی‌های متوالی رئال مادرید را قطع کرد. آقای وارونه، روند ال‌کلاسیکو را وارونه کرد!

شادی پس از گل منحصربه‌فرد پیر امریک اوبامیانگ

پیر امریک اوبامیانگ در حالی توانسته این درخشش را از خود به جای بگذارد که تا ماه گذشته در آرسنال کاملا یک مهره طرد شده بود و هیچ‌کس او را آن‌جا دوست نداشت. اوبامیانگ فصل خوبی را در آرسنال سپری نکرد و بازوبند کاپیتانی، مسئولیت‌هایش را سنگین کرده بود. با این حال اوبامیانگ که مشخصا از پیوستن به بارسلونا خوش‌حال و باانگیزه بود، حالا توانسته فوتبالش را احیا کند و اکنون می‌توانیم او را یکی از خوش‌حال‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال بدانیم. شاید بارسلونا نتواند ارلینگ هالند را در تابستان پیش رو بخرد اما اگر اوبامیانگ بتواند این فرم خودش را حفظ کند، خیال هواداران بارسا می‌تواند چند سالی از خط حمله راحت باشد. 

اخبار داغ 

تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ از نگاه طرفداری گل باران در لیگ؛ رضا عنایتی، مرد اول پرگل ترین بازی تاریخ لیگ برتر پوچتینو: شب‌ها خواب راحتی ندارم؛ شکست مقابل رئال مادرید، ضربه سخت و غیرمنتظره‌ای بود درگیری زلاتان، توموری و منیان با بازیکنان کالیاری پس از توهین های نژاد پرستانه هواداران این تیم / فیلم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیر امریک اوبامیانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱

رئال مادرید در آستانه بازی بزرگ با بایرن، در خانه سوسیداد با تک‌گل ‏آردا گولر به پیروزی رسید. ‏

دریافت 76 MB

دیگر خبرها

  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱