Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران بایرن مونیخ به صورت رسمی برای رایان خرافنبرخ با مدیران آژاکس، مذاکره کردند

بایرن مونیخ اولین پیشنهاد خود برای خرافنبرخ را به آژاکس ارائه داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مایک وروی خبرنگار هلندی تلگراف، پس از ملاقات با مینو رایولا و بحث در مورد شرایط شخصی رایان خرافنبرخ، اکنون باشگاه بایرن مونیخ اولین پیشنهاد خود را برای آژاکس ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد پیشنهاد اولیه بایرن مونیخ به آژاکس 25 میلیون یورو باشد. اما منابع اطراف بایرن می‌گویند که آژاکس خواهان 35 میلیون یورو است. این پیشنهاد از سوی هیئتی از بایرن که شامل اولیور کان، حسن صالح حمیدزیچ و مارکو نپه می‌شد، یک روز پس از بازی مقابل بنفیکا به آژاکس ارائه شد. در بایرن اعتقاد دارند پیشنهاد 25 میلیون یورویی برای بازیکنی که تاکنون 141 بازی در فوتبال حرفه‌ای انجام داده و تنها یک سال به پایان قراردادش باقی مانده، کافی است. سران بایرن نمی‌خواهند بیشتر از این مبلغ پیشنهادی بدهند. اگر آژاکس در برابر این پیشنهاد سر سختی از خود نشان بدهد، این احتمال وجود دارد که بایرن از خرافنبرخ بخواهد پس از یک‌ سال به صورت بازیکن آزاد به این باشگاه بپیوندد.

در صورت رخ دادن این اتفاق، آژاکس پس از خروج نصیر مزروعی، زکریا لابیاد و دنیلو به صورت آزاد دچار زیان بزرگی خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد باواریایی‌ها برای راضی کردن طرف هلندی خود، بند‌های پاداشی در پیشنهاد خود قرار دادند. همچنین فابریتزیو رومانو نیز در اکانت توئیتری خود، این خبر را نشر داده است.

همچنین بخوانید: 

بایرن مونیخ برای جذب رایان خرافنبرخ جدی است

بایرن مونیخ بیش از ۲۵ میلیون یورو برای خرافنبرخ هزینه نمی‌کند

اخبار داغ 

تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ از نگاه طرفداری گل باران در لیگ؛ رضا عنایتی، مرد اول پرگل ترین بازی تاریخ لیگ برتر پوچتینو: شب‌ها خواب راحتی ندارم؛ شکست مقابل رئال مادرید، ضربه سخت و غیرمنتظره‌ای بود درگیری زلاتان، توموری و منیان با بازیکنان کالیاری پس از توهین های نژاد پرستانه هواداران این تیم / فیلم 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده

باشگاه بایرن مونیخ امروز (دوشنبه) به طور رسمی از پیراهن جدید خود که بازیکنان این تیم قرار است در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به عنوان پیراهن اول مود استفاده قرار دهند، رونمایی کرد. پیراهن جدیدی که کمپانی «آدیداس» برای بایرن طراحی کرده، یکدست قرمز رنگ است و روی آن نوار عمودی تیره رنگی هم دیده می‌شود.

قرار است بایرنی‌ها در بازی خانگی روز یکشنبه خود با ولفسبورگ در هفته سی‌وسوم بوندس‌لیگا که آخرین بازی خانگی‌شان در فصل جاری است، طبق روال سال‌های گذشته با این پیراهن به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت