Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از المنار، وی همچنین گفت که توافق هسته‌ای قدرت محور مقاومت را افزایش خواهد داد، در نتیجه قدرت مقابله با رژیم صهیونیستی نیز بیشتر می‌شود.

شیخ قاسم با اشاره به اینکه مشکلات داخلی، باعث تضعیف رژیم صهیونیستی شده است، تصریح کرد، تجاوزات آمریکا در جهان نیز، هیچ حرمتی برای کسی باقی نگذاشته است؛ زیرا این کشور، کشورهای امن را نابود می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع اوکراین پرداخت و از رفتار نژادپرستانه برخی از اروپایی‌ها در برخورد با آوارگان رنگین پوست انتقاد کرد و گفت: اروپایی‌ها در برخورد با آوارگان، هیچ انسانیتی ندارند؛ زیرا فقط درهای کشورهای خود را به روی سفیدپوستان باز کرده‌اند.

شیخ قاسم به انتخابات پارلمانی لبنان پرداخت و بشدت از رفتارهای غیر متعارف رقبای حزب الله در انتخابات انتقاد کرد و گفت که این تلاش‌ها راه به جایی نخواهد برد.

وی اضافه کرد: هر کس در رسانه‌ها، به حزب الله حمله می‌کند تا رأی به دست بیاورد، اما اینها با وجود تمامی مبالغ مالی که برای مبارزه با حزب، دریافت می‌کند، شکست خواهد خورد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان افزود:این افراد و نهادها در انتخابات پارلمانی آینده شکست خواهند خورد.

او از دولت لبنان خواست که برای حل مشکلات مردم این کشور، به دنبال راهکار باشد و طرح بهبود وضعیت معیشت مردم لبنان را تدوین کند.

سخنان قاسم چند روز پس از آن بیان می شود که شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله نیز درخصوص انتخابات گفته بود که این گروه برای حفظ لبنان که تکیه به خارج را برنمی‌تابد و هرگونه وابستگی به کشورهای خارجی را نمی‌پذیرد، وارد عرصه انتخابات مجلس می‌شود.

انتخابات پارلمانی لبنان قرار است ۱۵ ماه مه (۲۵ اردیبهشت ماه) برگزار شود.

برچسب‌ها لبنان حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لبنان حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی لبنان حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات جدیدی حزب الله خبر دادند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد دو موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله در منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

از سوی دیگر حزب الله لبنان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن رزمندگان مقاومت مرکز المطله و تجهیزات جاسوسی آنرا هدف قرار داده و تلفات قطعی به آنها وارد کردند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از حمله توپخانه ای به الناقوره، مروحین، مطموره و حنین در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096643

دیگر خبرها

  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها