Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان سابق پرسپولیس گفت: دوست داشتم روزی شاگرد علی پروین شوم که خوشبختانه این اتفاق میسر شد و نمی‌توانم علاقه‌ام به پرسپولیس را کتمان کنم.

محمد محمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط خودش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قبل از اینکه درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود، سالیان سال با هم در ارتباط بودیم و دوست قدیمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بر این بود در سایه به پرسپولیس کمک کنم و اکنون هم در حد توانم این کار را انجام می‌دهم. هر چند  تاکنون حکمی برای من زده نشده، اما بدون توجه به این مسئله و با قدرت در کنار درویش حضور دارم.

وی افزود: بالاخره پنج سال در باشگاه پرسپولیس بودم و از لحاظ کسوت کم نیست. فکر می‌کنم کسانی که سن آن‌ها به دوران حضورم در پرسپولیس اقتضا نمی‌کند من را به یاد نیاورند. پرسپولیس را دوست داشتم و تلاش می‌کردم روزی شاگرد علی آقا پروین شوم که خوشبختانه این اتفاق هم میسر شد و نمی‌توانم علاقه خودم را به پرسپولیس کتمان کنم. هیچ وقت دنبال حاشیه نبودم، زیرا اعتقادم بر این بود بهترین اتفاق در ورزش دوری از مسائل حاشیه‌ای است، و حتی یک بار هم نشد بخواهم عدد ۶ را به هواداران استقلال نشان دهم. اکنون حدود سه هفته است در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم و هر کاری برای موفقیت این باشگاه از دستم بربیاید با کمال میل انجام می‌دهم.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس درباره دربی ۹۸ هم گفت: در طول دوران حضورم در باشگاه بزرگ پرسپولیس ۵ بار به صورت فیکس در ترکیب این تیم در دربی حضور داشتم و در چهار دیدار دیگر هم نیمکت نشین بودم. به نظرم بازی جذابی بود البته فکر می‌کنم حضور تماشاگران مزید بر علت شد تا هم کادر فنی، هم بازیکنان دو تیم و هم داوران تحت‌الشعاع این اتفاق قرار بگیرند و حتی این موضوع در نتیجه بازی هم تاثیرگذار بود.

وی افزود: متاسفانه اتفاقاتی که در ۱۰ دقیقه پایانی بازی شکل گرفت زیبنده نبود و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات در فوتبال نباشیم. البته از لحاظ بازی دربی قشنگی شاهد بودیم، زیرا هر دو تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه همدیگر خلق کردند و به نظرم آن‌هایی هم که در ورزشگاه حضور داشتند یا پای گیرنده‌های تلویزیونی بودند از دیدن این بازی لذت زیادی بردند.

محمدی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس شانس رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ دارد یا خیر، گفت: از قدیم گفته‌اند که فوتبال غیر قابل پیش بینی بوده و مطمئنا اتفاقات است که شرایط و نتایج را رقم می‌زنند. بالاخره ۶ امتیاز در مقابل ۲۱ امتیاز عدد زیادی نیست و پرسپولیس اگر می‌خواهد به قهرمانی برسد باید به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداشته باشد و تنها بتواند حداکثر امتیازات ممکن را در دیدار‌های باقیمانده خودش تصاحب کند. مطمئنم آخر فصل شرایط متفاوت‌تر از الان خواهد بود. هر چند قهرمانی سخت است، اما نشدنی هم نیست.

بیشتر بخوانید: عربشاهی: چرا باید پرسپولیس مانند ترسو‌ها با تک مهاجم بازی کند؟/ گل‌محمدی انتهای بازی یادش افتاد ترکیب تیمش را عوض کند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال محمد محمدی دربی 98 پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس فدراسیون فوتبال محمد محمدی دربی 98 پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم

بایرلورکوزن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا از اشتوتگارت میزبانی کرد و به تساوی ۲ - ۲ رسید.  

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه ۴۷ و دنیز اونداو در دقیقه ۵۷ از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه ۶۲ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.  در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه ۹۶ با نتیجه ۲ - ۱ پیش بود، در نهایت رابرت آندریخ در ثانیه‌های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا باز هم روند شکست ناپذیری خود را در ثانیه‌های پایانی حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون ۴۶ بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

این تیم آلمانی در ۱۲ بازی اخیر خود، ۱۳ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است. شاگردان ژابی آلونسو در همه رقابت‌های فصل جاری تاکنون در ۱۰ بازی موفق شده اند در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، باخت را با مساوی یا برد عوض کنند. آنها پس از دقیقه ۹۰ تاکنون ۱۳ گل زده اند و هیچ گلی دریافت نکرده اند.

با این نتیجه لورکوزن ۸۱ امتیازی شد و اشتوتگارت هم با ۶۴ امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی