Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورتو با از دست دادن مهدی طارمی یک ساعت پیش از بازی با بواویشتا به سختی توانست میزبانش را شکست دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بامداد امروز (دوشنبه) پورتو در بیست‌وهفتمین مسابقه فصل جاری لیگ برتر پرتغال میهمان بواویشتا بود. در دربی پورتو یاران مهدی طارمی در غیاب او توانستند به پیروزی یک بر صفر دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابیو ویرا در دقیقه 32 گل 3 امتیازی پورتو را به ثمر رساند.

بر اساس گزارش رسانه‌های پرتغالی مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتو برای بازی با بواویشتا قرار داشت اما یک ساعت پیش از شروع آن به دلیل مثبت شدن تست کرونایش نتوانست وارد میدان شود. فابیو ویرا به عنوان بازیکن جایگزین طارمی در ترکیب اصلی پورتو قرار گرفت و گل پیروزی تیمش را هم زد.

مهدی طارمی با توجه به مثبت شدن تست کرونایش نهمین بازی تیم ملی ایران برابر کره‌جنوبی در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا که چهارم فروردین در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار می‌شود را از دست داد.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان بواویشتا نیز همانند هفته‌های اخیر در دیدار برابر پورتو نیز نیمکت‌نشین بود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال پورتو با 73 امتیاز صدرنشین است. بواویشتای 27 امتیازی رده  سیزدهم جدول را در اختیار دارد.

لیگ برتر پرتغال| تساوی ماریتیمو با حضور 13 دقیقه‌ای علیپور

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی طارمی مهدی طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک مصاف خواهد داد.

در این بازی سرخپوشان علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی را در اختیار نخواهند داشت. هافبک تکنیکی پرسپوليس پیش از اعزام این تیم به اراک، به دلیل سرماخوردگی از سفر بازماند.

سعید صادقی به دلیل ابتلا به ویروس شدید سرماخوردگی و تب و لرز، از اردوی سرخپوشان خارج شد تا سومین غایب تیمش در این بازی حساس لقب گیرد.

دیگر خبرها

  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏