Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: در سال‌جاری توجه به اشتغال زایی مددجویان موسسات خیریه با اولویت خود اشتغالی در محل‌های امن و تایید شده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل شب گذشته در مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست موسسه امام رضا(ع) حضور یافت و ضمن شرکت در مراسم آغاز سال جدید این مرکز از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مددجویان جوان و نوجوان تحت پوشش این موسسه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آینده کشور، در گرو تلاش دانش آموزان  است، گفت: مسئولان و خانواده‌ها باید به این امر مهم و حیاتی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

عاملی گفت: در صورتی که دانش آموزان در کلیه مقاطع در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و تحصیلی به شکل مناسب، تحت آموزش و پرورش درست قرار گیرند، کشور تمامی قله‌های پیشرفت و ترقی جهان را فتح خواهد کرد.

استاندار اردبیل به خدمت رسانی های مراکز و موسسات خیریه ای همچون امام رضا(ع) که از نوجوان و جوان بی سرپرست نگهداری می کنند اشاره کرد و گفت: جوانان حاضر در این مراکز که از سن کار برخوردارند و می‌توانند فعالیت شغلی داشته باشند باید مورد توجه قرار گرفته و با فراهم کردن زمینه های مهارت آموزی، آنها را برای کار و تلاش سازتده و کسب درآمد توانمند کرد.

وی به شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری توجه اشتغال زایی این عزیزان با اولویت خود اشتغالی در محل‌های امن و تایید  در دستور کار قرار  دستگاه های مربوطه خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین

با وجود اعلام برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان در مسجدسلیمان، رئیس شورای تأمین استان خوزستان دستور داد که این بازی در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی، نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان خوزستان به ریاست معاون استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و نیز مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، امروز (چهارشنبه)‌ در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی‌های خانگی باقیمانده برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به نظر سازمان لیگ و دستور رئیس شورای تأمین استان، مسابقه دو تیم استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد انجام شود.

طالقانی: کار استقلال خوزستان صحیح نبود؛ برای‌شان بحران می‌سازند

سه بازی خانگی باقیمانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ دسته اول نیز در ورزشگاه‌های غدیر و تختی آبادان برگزار خواهند شد. همچنین در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی، همه بازی‌های خانگی استقلال ملاثانی به این استادیوم منتقل می‌شود.

شهاوند معاون سیاسی - اجتماعی استاندار خوزستان در مورد وقایع روز یکشنبه و عدم تمکین مدیران ورزشگاه غدیر از دستور استاندار خوزستان و ریاست شورای تأمین، بابت میزبانی نکردن از دیدار استقلال ملاثانی - فجر سپاسی گفت: بدون تردید موضوع استنکاف از دستور استاندار پیگیری و مسیر قضایی نیز طی می‌شود. ظرفیت‌های دولتی و شرکت‌ها باید در مسیر رفع مشکلات استان به‌ویژه حوزه‌های ورزش و فرهنگ قرار گیرد.

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس

به گزارش تسنیم، روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی پیش‌تر ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان را به‌عنوان ورزشگاه میزبان دیدار با سپاهان (در چارچوب هفته یک هشتم نهایی جام حذفی) اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین