Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از مردم ایران به واسطه پخش سریال "پایتخت" در ایام نوروز با این مجموعه تلویزیونی پرمخاطب خاطراتی تکرار نشدنی دارند. سبک روایت و شخصیت های طراحی شده در این سریال با مخاطبان به یک نزدیکی و قرابت رسیده بودند طوری که اعضای خانواده معمولی گویی از اعضای خانواده همه مردم ایران محسوب می شوند. سریال « پایتخت» به دلایل فنی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. جزء معدود سریال هایی است که حجم وسیعی از مردم به آن علاقمند هستند و هنوز تکرار این مجموعه تلویزیونی نیز با مخاطبان بسیار همراه است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر برنا؛ به مناسبت ایام نوروز و سریال پایتختی که امسال جایش را به سریال زیرخاکی داده است و البته به مناسبت جایگاه اول سریال «جزیره» در نظرسنجی خبرگزاری برنا  و حاشیه های اطراف این سریال به سراغ سیروس مقدم رفتیم تا با او در یک گفت و گوی نوروزی از حال و احوال این روزهایش بپرسیم.

تقریبا بعد از سریال اغماء  و با آغاز ساخت سریال «پایتخت » با خانواده این مجموعه تلویزیونی از نزدیک ارتباط دارم و طبیعتا با خلق و خوی حرفه ای و رفتارهای اهالی پایتخت آشنا هستم. بعد از سالها فعالیت در این عرصه می توانم ادعا کنم که سیروس مقدم یکی از اخلاق مدارترین و حرفه ای ترین کارگردانان این مرز و بوم است که تمام افراد پشت وجلوی دوربین از او هم اخلاق حرفه ای را یاد می گیرند و هم تکنیک را در کار ، بسیاری از کارگردانان جوانی که این روزها در سینما و تلویزیون مشغول کار هستند سابقه دستیاری او را دارند و رفتار او در یاد دادن به شاگردانش همیشه الگو است .

تا شنید سریال «جزیره » در نظرسنجی خبرگزاری برنا به عنوان بهترین سریال سال 1400 انتخاب شده است لبخندی زد و گفت همه همکاران سریال ساز من زحمت کشیدند ، همه بهترین هستند و من از مردمی که ما را انتخاب کردند تشکر می کنم.با لبخند همیشگی اش و با حوصله بسیار با ما وارد گفت و گویی شد که در روزهای ابتدایی نوروز 1401 از نظر می گذرانید ؛

سیروس  مقدم این روزها را چگونه سپری می کند؟

ممنونم که یاد من هستید واحوالم را می پرسید این روزها من هم مثل همه ی هموطنانم ،خودم را برای فرا رسیدن بهار و سال نو آماده می کنم . با توجه به شرایط کرونایی مملکت، رفت و آمدها محدودتر شده و بیشتر مشغول مطالعه و دیدن فیلم و سریالهایی که ندیده ام، هستم . به تازگی دو جلد کتاب «دختر استالین» نوشته «رزماری سالیوان» و ترجمه ی« بیژن اشتری »را تمام کردم که فوق العاده زندگینامه هیجانانگیزی است . واقعا زمین گذاشتن اش ناممکن است .

جای سریال «پایتخت» خالی نباشد؟ چرا هیچ سریالی  نمیتواند جای «پایتخت» را برای مخاطبان تلویزیون بگیرد ؟

هر سال با نزدیک شدن عید وسال نو، این سوال تقریبا توسط همه ی کسانی که می بینم به عنوان اولین و جدی ترین سوال ، از من پرسیده می شود؟ امسال «پایتخت» داریم یا نه...؟ گویی «پایتخت» به یکی از ارکان اصلی سفره هفت سین مردم تبدیل شده است. مطالبه ی مردم «پایتخت» است، هم از ما به عنوان سازندگان و هم از مدیران فرهنگی تلویزیون ، اما چه بگویم!؟

«پایتخت» گویی، به یک خلاء فرهنگی و اجتماعی دهه ی نود، پاسخگوئی کرد. «پایتخت» حول محور خانواده و اعضاء آن با همه ی خوبی ها و بدی هایشان آینده تمام قدی بود از اوضاع ما در این دهه . گویی هر کسی ، زاویه ای از شخصیت خود را در این آینه می دید. ابتدا می خندید و سپس به فکر فرو می رفت. و این یعنی رسالت و وظیفه ی اصلی یک اثر طنز...

برنامه ای برای ساخت سریال جدید در پیش ندارید؟

در حال حاضر ، مشغول مطالعه چند فیلمنامه هستم تا یکی را برای ساخت جدی تر کنم. اما متاسفانه فیلمنامه ها برای من چنگی به دل نمیزند. یا تکراری هستند و یا از فضای ذهنی من دور. به دلیل وحشت از طرح موضوعات اجتماعی، دوستان ترجیح داده اند به عالم فانتزی و خیال بپردازند که تصورش برای من سخت است. عجله ای ندارم ، برای ساختن فیلمنامه ی معمولی همیشه وقت است اما من ترجیح می دهم فیلمنامه ای را کار کنم که به هیجانم بیاورد.

سریال جزیره در نظرسنجی خبرگزاری برنا در میان سریال های تلویزیون و پلتفرم ها بهترین سریال 1400 شد در این باره صحبت کنید؟

این خبر شما، بهترین عیدی برای من وتیم سازنده است. در این سال ما سریالهای خوبی از دیگر دوستان هم دیدیم. "زخم کاری" و "خاتون" را پیگیری می کردم و لذت می بردم .

خوشحالم که جزیره توسط مخاطبین ما و بخصوص جوانها دیده شده و در کنار زحمات دیگر همکاران در سریالهای دیگر به نظرسنجی گذاشته شده است.

می دانم که ساخت سریال جزیره با چالش هایی همراه بود ، چرا ساخت مجموعه «جزیره» با توجه به پتانسیل تیم تولید وشخصیت های  قصه ادامه پیدا نکرد؟

در این باره با یک مقدمه شروع می کنم . حدود سه سال پیش من سریال «خواب زده» را برای روبیکا کارکردم. فصل اول «خواب زده» پخش شد ، اما فصل دوم، علیرغم اینکه تولید شد و تدوین و موسیقی و افکت و صداگذاری ها انجام شد و آماده پخش گردید، متاسفانه به ناگهان پخش آن متوقف گردید و تا به امروز هم، هیچ دلیل روشن و قانع کننده ای توسط پلتفرم و روبیکا و توسکا به تهیه کننده و کارگردان «خواب زده» ارائه نشده است. منظورم از این مقدمه این بود که: مخاطبین و مردم،نمی دانند که سیروس مقدم، کارش را ساخته، آماده پخش کرده ولی پخش کننده، پخش «خواب زده» را متوقف کرده واز چشم بنده می بینند. در صورتی که کارنامه کاری من در این سی – چهل سال و فیلمی که ساخته ام بیانگر آن است که همواره، پروژه هایم سر وقت شروع و سروقت تمام شده و سر وقت پخش شده است. پس اشکال در جای دیگری است که باید بررسی و پیگیری شود که چرا «خواب زده» علیرغم آماده بودن فصل دومش پخش نمی شود . با این مقدمه می رویم سراغ «جزیره»

در ابتدا باید عرض کنم که «جزیره » از ابتدا برای 26 الی 30 قسمت به هم پیوسته طراحی شده بود. فیلمنامه با اقتباس و برداشتی آزاد و از رمانهای پرفروش و کلاسیک فرنگی وادغام آن با طرح فیلمنامه «دلبر دلیر» «علی طالب آبادی» تبدیل به فیلمنامه جزیره برای یک فصل پیوسته 26 الی 30 قسمتی شد. یک سال پروژه مراحل نگارش را طی کرد وسپس با ابرازتمایل فیلیمو ، فیلمنامه قانونا در اختیار فیلیمو قرار گرفت و قرار شد برای تولید پروژه بازنویسی مجددی انجام شود. فصل اولش که شامل 8 قسمت بود آماده شد و ما فیلمبرداری را شروع کردیم و سه ماه گرم در کیش کار کردیم و سپس برای ادامه قصه به تهران آمدیم. حدود یک ماه در تهران پیش رفتیم که به ناگهان توسط تهیه کننده گان و به توصیه ی پلتفرم ، شبانه دستور توقف پروژه داده شد . دوستان پلتفرم معتقد بودند که کار در نیامده و ضعیف است. (آنها بارها راش ها و مونتاژ شده ها را دیده بودند و در جریان تمامی اجزاء کار بودند ، حتی قسمت گریم ها و لباس ها و بازیگران و...)

اصلا از ابتدا قراری بر دو فصل بودن «جزیره » نبود و اساسا فیلمنامه بر این فصل بندی طراحی نشده بود و یک قصه یکسره و پیوسته ای تعریف می شد. این مسائل همزمان شد با ورود ساترا به نمایش خانگی، اوضاع نگران کننده اقتصادی و سرمایه گذاران و ترس از استقبال نشدن از کار و ضررهای مادی و شاید دیگر عواملی که نمی دانم، و به این ترتیب پروژه حدود 45 روز متوقف شد وتیم از هم گسست و بخش عمده ای از بازیگران وعوامل فنی، به پروژه های دیگر پیوستند . بحث فصل بندی و فصل 1 و 2 تازه در این مقطع و چیزی حدود 5 ماه بعد از شروع فیلمبرداری و یک سال و اندی بعد از نگارش بازنویسی «جزیره»، مطرح گردید و دوستان معتقد بودند که «جزیره » دو فصل شود و به دو فصل 15 قسمتی تبدیل گردد. بنده با این پیشنهاد مخالفت کردم و مطرح کردم که «جزیره » بر اساس دو فصل طراحی و نگارش نشده و بعداز 8 قسمت  کیش، باید بر اساس پایان بندی فصل اول در قسمت 15، بار دیگر بازنویسی و طراحی شود و گرنه، کار به مرور کم قصه و بی بنیه می شود و تعلیق محکمی برای نگه داشتن مخاطب برای دیدن فصل 2 ندارد. دوستان معتقد بودند که فرصت بازنویسی وجود ندارد و به سرعت باید فصل اول را تمام کنیم وگرنه تیم و گروه پخش و پلا  می شود و این در حالی بود که در این وقفه 45روزه، خود بخود این اتفاق افتاده بود و گروه متلاشی شده بود. بنده وقتی استدلالات عجولانه و غیرحرفه ای دوستان را شنیدم و باتوجه به تجربه ی تلخ ناتمام ماندن پخش«خواب زده» از ادامه کارگردانی کار اعلام انصراف دادم. چون مطمئن بودم که لطمه ی اصلی این ناتمام ماندنها را مخاطب بیگناه ما می خورد که می بینید که اینگونه هم شد.

در نهایت با وساطت و پادرمیانی چند ریش سفید قابل احترام و پیشکسوت ، و قول و قرارهای جدی و بعضا مکتوب و ضمانت اینکه وقفه چندانی بین فصل 1 و 2 نیفتد، من پیشنهاد آخر خودم را دادم. پیشنهاد کردم حالا که اصرار بر دو فصل شدن است. فصل کیش (8 قسمت) که سر و ته داشت و از انسجام خوبی برخوردار بود را به عنوان فصل اول پخش کنیم و در این فاصله، معلوم می شود که آیا «جزیره» با استقبال روبرو می شود و ارزش سرمایه گذاری برای فصل های بعدی را دارد یا نه..؟

از سوی دیگر در همین فاصله پخش 8 قسمت ، فیلمنامه بر اساس این فصل بندی جدید ، بازنویسی شود که متاسفانه به دلایلی که نمی دانم ، این پیشنهاد من مورد موافقت قرار نگرفت و شد این چیزی که می بینید .

تناقض و تعارضی آشکار، از یک سو ، «جزیره» از سوی مخاطبین، استقبال می شود و در نظرسنجی های شما بین همه ی سریالها (با احترام به بقیه سریالها) در صدر قرار می گیرد و از طرف دیگر با کمترین حجم تبلیغات و بی خبر ماندن مطلی از آمار  ارقام فروش و سکوت محض تهیه کنندگان و پلتفرم ، مورد غضب قرار می گیرد . یک پارادوکس کامل .

من به نمایندگی از گروه عاشق و با انگیزه و زحمتکش «جزیره» به نوبه ی خودم از مخاطبین ومردم و جوانان پی گیر سریال، عذرخواهی می کنم و اگر بپرسند از ادامه «جزیره » چه خبر؟ با تاسف فراوان می گویم، از روز پخش قسمت آخر «جزیره»، من هم مثل شما در بی خبری کامل به سر می برم.

ادامه دارد ...

بیشتر بخوانید زن ایرانی در درام با اصالت ایرانی/ با نگاهی به کارنامه کارگردانان زن سینمای ایران رقابت جدی سیروس مقدم با منوچهر هادی، مهران مدیری و محمدحسین مهدویان/ اما سعید آقاخانی دوم است ! لینک کپی شد ارسال به دیگران وبگردی جزیره سیروس مقدم الهام غفوری سریال پایتخت سریال نمایش خانگی عناوین مرتبط زن ایرانی در درام با اصالت ایرانی/ با نگاهی به کارنامه کارگردانان زن سینمای ایران رقابت جدی سیروس مقدم با منوچهر هادی، مهران مدیری و محمدحسین مهدویان/ اما سعید آقاخانی دوم است ! اعتراف عجیب رامبد جوان/ نقره‌داغ چپ راست/ سرتون سلامت بانوی سینمای ایران/ استارت جشنواره فیلم فجر/ اسکار می‌گیریم یا نه؟ گاف جزیره به نام مقدم به کام زنجانپور!+فیلم آموزشگاه رایگان بازیگری با حضور چهره‌های سرشناس/ بدون کلک نظر شما نام ایمیل نظر خود را بنویسید: ارسال پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر ۱ سیروس مقدم : من از مردم بابت سریال جزیره عذرخواهی می‌کنم!/«پایتخت» به ارکان اصلی سفره هفت سین مردم تبدیل شده است/"زخم کاری" و "خاتون" را پیگیری می‌کردم و لذت می‌بردم/ سریال جزیره شبانه توقیف شد! ۲ اعتراض ایسفا به تعطیلی هنر و تجربه ۳ همایون شجریان پس از دو سال به صحنه برگشت ۴ فیاپف مجوز جشنواره فیلم «موسکو» را لغو کرد ۵ فریدون آسرایی تیتراژ «دردسرهای شیرین» را خواند ۶ مهران غفوریان: همه چیز دست به دست هم داد تا زنده بمانم ۷ در فروردین ماه 1400 چه گذشت؟ ۸ پخش سخنرانی های استاد غلامحسین ابراهیمی دینانی در «سخن و سخنوران» ۹ پخش ترانه های شاد بهاری در صبح نوروز ۱۰ قاسم انصاری درگذشت ۱۱ کتاب در معرض خطر نخواندن!/ صدمات سرانه پایین مطالعه را چگونه جبران کنیم؟ ۱۲ پیام احمدی نیا: "زیرخاکی 3" قطعا اولین گزینه مخاطب برای دیدن است/ در انتخاب نقش هایم حساس تر شده ام ۱۳ محمد رضا شریفی نیا و افسانه بایگان در «تعطیلات رویایی» ۱۴ پول قدرت شبکه نمایش خانگی را چند برابر می‌کند !/ تلویزیون کماکان رسانه مورد اقبال مردم مهمترین اخبار سیروس مقدم : من از مردم بابت سریال جزیره عذرخواهی می‌کنم!/«پایتخت» به ارکان اصلی سفره هفت سین مردم تبدیل شده است/"زخم کاری" و "خاتون" را پیگیری می‌کردم و لذت می‌بردم/ سریال جزیره شبانه توقیف شد! اعتراض ایسفا به تعطیلی هنر و تجربه همایون شجریان پس از دو سال به صحنه برگشت فیاپف مجوز جشنواره فیلم «موسکو» را لغو کرد فریدون آسرایی تیتراژ «دردسرهای شیرین» را خواند آخرین اخبار فرهنگ و هنر سیروس مقدم : من از مردم بابت سریال جزیره عذرخواهی می‌کنم!/«پایتخت» به ارکان اصلی سفره هفت سین مردم تبدیل شده است/"زخم کاری" و "خاتون" را پیگیری می‌کردم و لذت می‌بردم/ سریال جزیره شبانه توقیف شد! اعتراض ایسفا به تعطیلی هنر و تجربه همایون شجریان پس از دو سال به صحنه برگشت فیاپف مجوز جشنواره فیلم «موسکو» را لغو کرد فریدون آسرایی تیتراژ «دردسرهای شیرین» را خواند مهران غفوریان: همه چیز دست به دست هم داد تا زنده بمانم در فروردین ماه 1400 چه گذشت؟ پخش سخنرانی های استاد غلامحسین ابراهیمی دینانی در «سخن و سخنوران» پخش ترانه های شاد بهاری در صبح نوروز قاسم انصاری درگذشت کتاب در معرض خطر نخواندن!/ صدمات سرانه پایین مطالعه را چگونه جبران کنیم؟ پیام احمدی نیا: "زیرخاکی 3" قطعا اولین گزینه مخاطب برای دیدن است/ در انتخاب نقش هایم حساس تر شده ام محمد رضا شریفی نیا و افسانه بایگان در «تعطیلات رویایی» پول قدرت شبکه نمایش خانگی را چند برابر می‌کند !/ تلویزیون کماکان رسانه مورد اقبال مردم برگزاری یک نمایشگاه جدید در خانه هنرمندان ایران آغاز پخش فصل سوم «زیرخاکی» از امشب/ ساعت پخش تغییر کرد اخبار برگزیده سیروس مقدم : من از مردم بابت سریال جزیره عذرخواهی می‌کنم!/«پایتخت» به ارکان اصلی سفره هفت سین مردم تبدیل شده است/"زخم کاری" و "خاتون" را پیگیری می‌کردم و لذت می‌بردم/ سریال جزیره شبانه توقیف شد! آسوشیتدپرس: بایدن ارسال پاتریوت به عربستان را افزایش داده است مقبره بابای بزرگ جاذبه ای سیاحتی - زیارتی در دلفان لرستان علت اصلی افزایش قیمت تورها چیست؟ آبشار تزرج یکی از زیباترین جاذبه‌های استان هرمزگان توصیه های پلیس آگاهی در خصوص پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز بیش از یک هزار کلاس در کهگیلویه و بویراحمد آماده میزبانی از مسافران است اعتراض ایسفا به تعطیلی هنر و تجربه همایون شجریان پس از دو سال به صحنه برگشت قانون رفع موانع کسب‌وکار و جهش تولید دانش بنیان بهترین مصوبه‌های مجلس در ۱۴۰۰ بود فیاپف مجوز جشنواره فیلم «موسکو» را لغو کرد فریدون آسرایی تیتراژ «دردسرهای شیرین» را خواند مهران غفوریان: همه چیز دست به دست هم داد تا زنده بمانم تحویل سال در کربلا ریل‌گذاری صحیح دولت سیزدهم با سیاست خارجی متوازن، پویا و هوشمند خرید آمبولانس در سال 1401 در هاله ای از ابهام/ بچه زرنگ‌های پشت آمبولانس جریمه می‌شوند/ اورژانس به دنبال ثبت موقعیت آنلاین تماس‌ها شبکه اجتماعی سیروس مقدم : من از مردم بابت سریال جزیره عذرخواهی می‌کنم!/«پایتخت» به ارکان اصلی سفره هفت سین مردم تبدیل شده است/"زخم کاری" و "خاتون" را پیگیری می‌کردم و لذت می‌بردم/ سریال جزیره شبانه توقیف شد! آسوشیتدپرس: بایدن ارسال پاتریوت به عربستان را افزایش داده است مقبره بابای بزرگ جاذبه ای سیاحتی - زیارتی در دلفان لرستان علت اصلی افزایش قیمت تورها چیست؟ آبشار تزرج یکی از زیباترین جاذبه‌های استان هرمزگان توصیه های پلیس آگاهی در خصوص پیشگیری از سرقت منزل در ایام نوروز بیش از یک هزار کلاس در کهگیلویه و بویراحمد آماده میزبانی از مسافران است اعتراض ایسفا به تعطیلی هنر و تجربه همایون شجریان پس از دو سال به صحنه برگشت قانون رفع موانع کسب‌وکار و جهش تولید دانش بنیان بهترین مصوبه‌های مجلس در ۱۴۰۰ بود فیاپف مجوز جشنواره فیلم «موسکو» را لغو کرد فریدون آسرایی تیتراژ «دردسرهای شیرین» را خواند مهران غفوریان: همه چیز دست به دست هم داد تا زنده بمانم تحویل سال در کربلا ریل‌گذاری صحیح دولت سیزدهم با سیاست خارجی متوازن، پویا و هوشمند خرید آمبولانس در سال 1401 در هاله ای از ابهام/ بچه زرنگ‌های پشت آمبولانس جریمه می‌شوند/ اورژانس به دنبال ثبت موقعیت آنلاین تماس‌ها مجلس قانون لازم برای تحقق شعار سال را مصوب خواهد کرد/ قرن جدید ، قرن شکوفایی ایران است در فروردین ماه 1400 چه گذشت؟ پخش سخنرانی های استاد غلامحسین ابراهیمی دینانی در «سخن و سخنوران» پخش ترانه های شاد بهاری در صبح نوروز آخرین اخبار  بازار اخبار پربازدید اخبار برگزیده قیمت زنده نرخ سکه و ارز لیگ ایران و جهان آرشیو اخبار صفحه نخست | ارتباط با ما | درباره ما | آرشیو |

تمام حقوق برای خبرگزاریبرنامحفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جزیره سیروس مقدم الهام غفوری سریال پایتخت سریال نمایش خانگی فریدون آسرایی تیتراژ دردسرهای شیرین مهران غفوریان نمایش خانگی ایام نوروز سیروس مقدم خواب زده زخم کاری فصل اول دو فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد

پس از انتشار اخبار مختلفی درباره سرنوشت تولید فصل هفتم سریال «پایتخت» مشخص شد فصل جدید این سریال وارد مرحله پیش تولید شده و بازیگران از مرداد مقابل دوربین خواهند رفت.   به گزارش فارس، ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.   اخیرا هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.   پیگری‌های خبرنگار فارس از یک منبع آگاه درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته این منبع امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.   وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.   لازم به ذکر است مدتی قبل یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفته بود: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.   بعد از انتشار این خبر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳   اخیرا نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.   گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟   وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟   ۶ فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال ۹۹ بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.   در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است