Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:46:13 GMT

ورود سامانه بارشی جدید به کرمانشاه از فردا

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۷۰۹۰

ورود سامانه بارشی جدید به کرمانشاه از فردا

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی هوای استان کرمانشاه طی امروز نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.

وی افزود: این شرایط در ساعاتی از عصر و اواخر وقت امروز ممکن است در پاره‌ای نقاط با رگبار خفیف و موقت باران نیز همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره وضعیت دمای هوای استان، تصریح کرد: همچنین طی این مدت دمای هوا در استان کرمانشاه روندی افزایشی خواهد داشت.

دولتشاهی بیان کرد: به دنبال این وضعیت گذر امواج ناپایداری طی روزهای سه شنبه تا جمعه هفته جاری با تقویت وزش باد در برخی نقاط بخصوص نواحی شمالی و شرقی استان کرمانشاه سبب رگبار موقت باران می‌شود.

وی ادامه داد: وزش باد در ۲ روز پایانی هفته سبب غبارآلود شدن هوا بویژه در نواحی مرزی استان کرمانشاه شده و دمای هوا در پایان هفته مجدداً به طور محسوسی کاهش خواهد یافت.

کد خبر 5451248

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پیش بینی وضعیت هوا هواشناسی استان کرمانشاه وزش باد کاهش دما رگبار باران بوشهر نوروز کرمانشاه ویروس کرونا نیمه شعبان نوروز 1401 عید نوروز بارش برف آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفرهای نوروزی حوادث چهارشنبه سوری اردوهای راهیان نور گرگان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه

دریافت 15 MB کد خبر 6089520

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به کشور؛ استان‌های بارانی کدامند؟
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • ورود سامانه بارشی به کشور/ این استان ها منتظر بارندگی باشند