Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه در پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ و نوروز باستانی را تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضائیه در پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ و نوروز باستانی را تبریک گفت. پیام نوروزی رئیس قوه قضائیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

نوروز ۱۴۰۱ معطر به عطر بهار طبیعت و شمیم اعیاد شعبانیه به خصوص ولادت حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه فرا رسیده و این امید را در قلب‌ها و جان‌های مستضعفین و منتظرین عالم دو چندان کرده که ورود به سال و قرن جدید شمسی، قرین با پایان فراغ و آغاز وصال و تحقق عدالت جهانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملت عزیز ایرانِ اسلامی طی سال‌های گذشته روز‌ها و ایام پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، اما مثل لحظه به لحظه‌ی تاریخ، با صلابت و عزت از این فراز و نشیب‌ها عبور کرده و امروز در حال گذر از پیچ تاریخی و ورود سرافرازانه به قرن ۱۵ شمسی تبدیل به یک ملت قدرتمند، با تجربه، آبدیده، صبور و عزیز شده است.

در سال جدید که مبتنی بر اقتضائات زمانه و ضروریات کشور از سوی رهبر حکیم انقلاب با عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، عزمی جزم و استوار داریم تا در راستای وظایف ذاتی عدلیه با همکاری و هم‌افزایی سایر قوا از امر «تولید» که بحق یک «جهاد» نام گرفته است، از تولیدکنندگان و صنعتگران و کارآفرینان حمایت و پشتیبانی ویژه کنیم و در مقابل هر آنچه که مانع رونق و جهش اقتصاد مولد و اشتغالزا است بایستیم تا از این طریق ضمن تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامى، توطئه‌های دشمنان و عنودان که طی سال‌های اخیر از هیچ تلاشی برای زمین زدن اقتصاد ملی و معیشت مردم فروگذار نکرده‌اند را خنثی سازیم.

همچنین خود را موظف و مکلف می‌دانیم در حیطه مسئولیت‌ها و اختیارات قانونی خود در دوره تحول و تعالی بویژه در مقوله‌های ناظر بر احیای حقوق عامه، گسترش عدل، انسداد بستر‌ها و گلوگاه‌های فساد، صیانت از بیت‌المال و کمک به تقویت بنیه اقتصادی و تولیدی کشور، بیش از پیش مجاهدت کنیم.

در این فرصت جا دارد خدا قوت و آرزوی توفیق برای کارکنان دستگاه قضا داشته باشم که با همه توان و با وجود سختی‌ها و کمبود‌ها سعی داشته‌اند یک جهاد قضایی را محقق کنند.

سال نو و بهار طبیعت را به همه هموطنان عزیز تبریک عرض کرده و صحت و سلامت همه را از خداوند متعال خواستارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تولیدکنندگان صنعتگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رییس جمهور و مردم این کشور ابراز امیدواری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | هشدار رئیس قوه‌قضائیه به متجاوزان به بیت‌المال
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند