Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت‌نام وام ضروری و وام ویژه دکتری برای نیمسال دوم تحصیلی از ۲۷ فروردین آغاز می‌شود.

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به وضعیت ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی گفت: ثبت نام وام ضروری و وام ویژه دکتری از ۲۷ فروردین آغاز می‌شود و دانشجویان متقاضی این وام‌ها می‌توانند درخواست خود را در سامانه صندوق رفاه دانشجویان ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ثبت نام وام شهریه و وام مسکن متاهلی و تحصیلی ۲۵ فروردین به پایان می‌رسد و ثبت نام وام‌های دیگر از ۲۷ فروردین آغاز خواهد شد.

گنجی اضافه کرد: مهلت ثبت نام وام‌های نیمسال دوم تحصیلی تا پایان اردیبهشت ماه است و دانشگاه‌ها تا پایان اردیبهشت مهلت دارند که لیست دانشجویان تایید شده را برای پرداخت وام به صندوق رفاه ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام وام ضروری وام ویژه دکتری نیمسال دوم تحصیلی ثبت نام وام صندوق رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایسنا،  انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از روز شنبه ۱ اردیبهشت آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت  ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • بیش از ۲۶ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد+ تصویر
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان