Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@21:05:17 GMT

عکس/ تبریک سال نو گلزن دربی از مسجد الحرام

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۲۷۳۴۹

رودی ژستد که پس از دربی پایتخت راهی کشور عربستان شده، از مسجد الحرام پیام تبریک سال نو ارسال کرد.

به گزارش مشرق، لحظاتی پس از تحویل سال نو، بخش رسانه باشگاه استقلال در حرکت جالبی اقدام به انتشار ویدیویی از بازیکنان این تیم کرده که با ارسال ویدیوهایی در امکان مختلف، تحویل سال نو را به مردم ایران و هواداران استقلال تبریک می گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این ویدیو نیز رودی ژستد با سری تراشیده نشان داده می شود که به زبان انگلیسی، تحویل سال نو را تبریک می گوید. نکته مهم این ویدیو، تشرف ژستد به خانه خدا و محل فیلمبرداری است جایی که او از مکه و مسجد الحرام حلول سال جدید شمسی را تبریک می گوید.


 

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی رودی ژستد دربی 98 استقلال پرسپولیس مسجدالحرام خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر بعد از جدایی پرماجرایش در تابستان در نیم فصل به پرسپولیس برگشت و با حضور او، شهاب زاهدی و نبیل باهویی از این تیم جدا شدند تا او تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس باشد.

عیسی در این مدت عملکرد خوبی داشته و روز گذشته مقابل آلومینیوم گل‌های دوم و چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند و می‌توانست باعث صعود تیمش شود که اتفاقاتی غیرمنتظره در اراک رخ داد.

آل کثیر طی ۸ بازی در لیگ برتر ۴ گل به تراکتور، فولاد، ملوان و صنعت نفت آبادان زده و در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و آلومینیوم نیز سه گل زده تا در مجموع هفت گل در این فصل با لباس پرسپولیس زده باشد.

شهاب زاهدی که در حال حاضر در لیگ ژاپن بازی می‌کند ۶ گل در لیگ و یک گل در لیگ قهرمانان زده بود.

عیسی حالا با ادامه روند گلزنی‌هایش می‌تواند برترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر نیز بشود. او برای این ماموریت ۶ بازی حساس را پیش روی خود دارد که این هفته باید در مصافی جذاب مقابل هم‌تیمی‌های سابقش در سپاهان قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • زائران بیت الله الحرام با شناخت و معرفت به زیارت خانه خدا بروند
  • درخواست استاندار جدید لرستان برای خودداری از نصب بنر تبریک
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی