Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های محلی گزارش دادند ناوگان هوایی در جده به دلیل حمله موشکی انصارالله مختل شده است.

به گزارش مشرق، کاربران شبکه های اجتماعی اعلام کردند که ناوگان هوایی در فرودگاه بین المللی جده مختل شده است و هیچ یک از هواپیماها قادر به فرود روی باند فرودگاه نیستند.

بیشتر بخوانید: حمله انقلابیون یمن به فرودگاه و پالایشگاه جده

پیش از این نیز، خبرگزاری دولتی عربستان سعودی گزارش داد که تولید در پالایشگاه نفت «ینبع» در عربستان به دنبال حمله پهپادی انصارالله به طور موقت کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری به نقل از یک منبع در وزارت انرژی عربستان گفت سطح تولیدی پالایشگاه موسوم به «یاسرف» در نزدیکی دریای سرخ کاهش یافته و مدعی شد این پالایشگاه با استفاده از ذخایر نفتی کمبود ذخایر خود را جبران خواهد کرد.

بر اساس وب سایت این پالایشگاه، یاسرف مخفف «سرمایه گذاری مشترک بین آرامکو عربستان و شرکت پتروشیمی چین» است.

ائتلاف سعودی بامداد یکشنبه مدعی شده بود که چهار پهپاد تهاجمی را در منطقه جنوب عربستان رهگیری و منهدم کرده است.

این ائتلاف اعلام کرد که پهپادهای متهاجم تأسیسات آرامکو در جیزان و تأسیسات آب شیرین کن در الشقیق را هدف قرار داده است.

ائتلاف سعودی اعتراف کرده است که حملات بامدادی گروه انصارالله یمن به زیرساخت‌های کلیدی در عربستان باعث خسارات مادی در این کشور شده است. اهداف اصلی عملیات تحت عنوان «شکست محاصره» کارخانه آب شیرین کن الشقیق، یک ایستگاه توزیع نفت متعلق به شرکت آرامکو در جیزان، یک نیروگاه برق در ظهران الجنوب، یک تاسیسات گازی در خمیس مشیط و یک کارخانه گاز طبیعی مایع در ینبع بوده اند.

یحیی سریع، سخنگوی ارتش انصارالله یمن گفت که این گروه موشک‌های بالستیک و بالدار و همچنین پهپادها را به سمت تاسیسات آرامکو در ریاض، ینبع و مناطق دیگری شلیک کرده اند و هشدار داد در صورت ادامه یافتن محاصره مردم یمن، این حملات نیز ادامه یابد

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت انصارالله یمن ائتلاف سعودی حمله موشکی انصارالله پالایشگاه نفت شرکت آرامکو دریای سرخ عربستان گروه انصارالله یمن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن

آمریکا و انگلیس در ادامه حمایت‌های خود از رژیم اسرائیل، مناطقی در شمال غرب یمن را هدف حمله هوایی قرار دادند.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های یمن شامگاه پنجشنبه از حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال شهر صعده، استانی به همین نام در شمال غرب یمن خبر دادند.

شبکه المیادین لبنان نیز به نقل از منابع خود، این حمله هوایی را تأیید کرد. هنوز از تلفات و خسارت‌های احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

 

دیگر خبرها

  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • «آوار خانه‌ها» در غزه کارایی رادارهای پیشرفته اشغالگران را مختل کرده است
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • تصاویر هوایی از جاده ای که از وسط سیل هولناک عربستان عبور می کند | ویدئو
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • عربستان قیمت نفتش را افزایش داد