Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول در مورد غیبت دو ستاره خط حمله تیمش در دیدار شب گذشته توضیح داد.

یورگن کلوپ می گوید در دیدار شب گذشته به سادیو مانه استراحت داده است تا این بازیکن در بهترین فرم برای بازی های ملی حساس سنگال حاضر شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، شب گذشته لیورپول در یک چهارم نهایی اف ای کاپ مقابل ناتینگهام فارست صف آرایی کرد و توانست این تیم را با یک گل شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سادیو مانه و محمد صلاح، دو ستاره خط حمله لیورپول، در فهرست تیمشان حضور نداشتند و همین موضوع باعث ایجاد سوالاتی شد. یورگن کلوپ در پاسخ به سوالات خبرنگاران در این مورد گفت:

 صلاح دوباره بعد از بازی با برایتون از ناحیه پا احساس درد می کرد. مصدومیت او جدی نیست اما مشخص بود اگر اندکی درد دارد نباید در مسابقه ای مثل بازی دیشب به میدان برود. در مورد سادیو مانه هم باید بگویم برای ما واضح بود که با توجه به بازی مهمی که او در تیم ملی کشورش دارد، از او در این بازی استفاده نمی کنیم. نمی خواهم دوباره در مورد او سوتفاهم پیش بیاید. بقیه بازیکنانی که بازی نکردند، در دسترس نبودند. صلاح مصدوم بود و فقط از سادیو استفاده نکردیم.

 اشاره کلوپ به سوتفاهم به بار قبل حضور مانه در تیم ملی سنگال برای جام ملت های آفریقا بر می گردد که کلوپ این تورنمنت را به شوخی یک تورنمنت کوچک خوانده بود و همین موضوع حواشی فراوانی ایجاد کرد. مانه و سنگال باید در دور آخر انتخابی جام جهانی مقابل صلاح و تیم ملی مصر قرار بگیرند و برنده این دیدار مجوز صعود به جام جهانی را به دست خواهد آورد.

اخبار داغ 

دروازه بان تیم منتخب قرن را انتخاب کنید | نظرخواهی مردم پروژه برترین های قرن تازه واردها در آینه طرفداری | سقوط شموشک نوشهر و رتبه تک رقمی پگاه گیلان شرمساری کریم بنزما از شکست سنگین رئال مادرید در ال‌کلاسیکو / عکس توییتر آاس رم: کسی گفت عیدی؟ 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی مهمان ناتینگهام فارست بود که با دو گل به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ کار را تمام کرد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم هستند. ناتینگهام فارست هم با ۲۶ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون