Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: با توجه به وجود نقاط حادثه خیز در شهرستان باید با اجرای اقداماتی از قبیل نصب بنر ، نصب علائم ویژه راهنمایی و رانندگی‌ در نقاط حادثه خیز ، افزایش گشت های راهداری ، هلال احمر و راهنمایی و رانندگی در کاهش آمار تصادفات و ترافیک تاثیر گذار باشیم.

صبح دوشنبه در اولین روز سال ۱۴۰۱ اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان با حضور مجید درویشی فرماندار ورامین ، فخاری معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری ورامین ، بیرانوند فرمانده انتظامی شهرستان ورامین ، مومنی شهردار ورامین و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: در نوروز امسال با توجه به افزایش حجم سفر ها و به تبع آن افزایش آمار تصادفات در کشور می طلبد دستگاه های اجرایی شهرستان در این راستا توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: با توجه به وجود نقاط حادثه خیز در شهرستان باید با اجرای اقداماتی از قبیل نصب بنر ، نصب علائم ویژه راهنمایی و رانندگی‌ در نقاط حادثه خیز ، افزایش گشت های راهداری ، هلال احمر و راهنمایی و رانندگی در کاهش آمار تصادفات و ترافیک تاثیر گذار باشیم.

درویشی تصریح کرد: از عموم همشهریان عزیز تقاضا دارم با رعایت قوانین و مقررات و همکاری کامل با عوامل پلیس و سایر خدمتگزاران ، در رقم زدن تعطیلاتی توام با شادکامی و جلوگیری از حوادث تلخ خادمان خود را یاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرماندار ورامین حوادث جاده ای راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جمعی از پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب در مانوری بمناسبت دهم اردیبهشت روز بدون حادثه، آمادگی خود را برای امداد رسانی در حوادث غیر مترقبه و خدمت به شهروندان اعلام نمودند.   در این مانور نیرو‌های پلیس راه و یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و اداره راهداری تکاب با تجهیزات امدادی و خودرو‌های اداری در محل مانور حضور یافته و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمودند.

دیگر خبرها

  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز