Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان  روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش با صدور اطلاعیه ای نصب چادر مسافرتی در پارک‌ها، میدان ها، معابر و نوار ساحلی جزیره کیش را ممنوع اعلام کرد.

در این اطلاعیه شرایط و نرخ برای برپایی چادر مسافرتی در ایام نوروز در جزیره کیش اعلام شده و مسافران تنها در کمپ مشخص شده و با پرداخت هزینه می توانند چادر برپا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل رعایت مسائل بهداشتی چادر مسافرتی و سایر ملزومات اقامتی باید به صورت شخصی تامین شود. گردشگران می‌توانند چادر شخصی خود را با پرداخت هزینه هر شب ۱۵۰ هزار تومان در کمپ‌های نوروزی جزیره کیش برپا کنند.

ایثارگران می‌توانند برای بهره‌مندی از تسهیلات اسکان نوروزی به اداره امور ایثارگران واقع در ساختمان شماره ۲ ساختمان سازمان منطقه آزاد کیش در مجتمع بانک‌ها، بلوار اندیشه، روبروی مسجد حضرت امیرالمومنین مراجعه کنند.

کمپ خانوادگی برای اسکان مسافران واقع در مصلای بزرگ کیش، میدان ولایت، بلوار ولایت است. کمپ اسکان مجردی نیز واقع در محوطه مجموعه المپیک، بلوار ایران، میدان المپیک است.

شماره تلفن ۰۷۶۴۴۴۲۳۹۲۳ برای هماهنگی مسافران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها هرمزگان چادر مسافرتی جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید

ایسنا/هرمزگان مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از مسئولان وزارت نیرو انتظار داریم با توجه به بی‌نیازی این جزیره از مصرف برق سراسری و انتقالی برق مازاد تولیدی قشم به شبکه سراسری کشور، برای تشویق صنایع فعال در این‌ منطقه آزاد، عملیات دیسپاچینگ جزیره را حذف کنند.

 مرتضی صابری امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: برق شهرک‌های صنعتی قشم در فصل تابستان با اجرای سیستماتیک دیسپاچینگ توسط وزارت نیرو قطع می‌شود.

اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت نیرو، اجرای دیسپاچینگ در منطقه آزاد قشم همانند سایر نقاط کشور به‌صورت سیستماتیک و با هدف کنترل وضعیت تولید، انتقال و توزیع برق انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه بخش مهمی از برق تولیدی این منطقه به سرزمین اصلی منتقل می‌شود، افزود: قشم با تولید حدود ۷۰۰ مگاوات برق، به یک منطقه مهم تولید کننده برق کشور تبدیل شده و انتظار داریم صنایع جزیره از شرایط برق ماندگار و بدون قطعی برخوردار باشند.

به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم، حدود دو ماه از تابستان سال گذشته صنایع فعال در شهرک‌های صنعتی قشم به دلیل قطع برق بین دو تا سه روز در هفته بیش از ۴۰ میلیارد ریال ضرر کردند.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در دهه نخست تاسیس منطقه آزاد قشم، ۲۴۰ مگاوات برق مورد نیاز جزیره از طریق شبکه سراسری تامین می‌شد اما در دو دهه گذشته این منطقه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایجاد دو نیروگاه بزرگ و دو نیروگاه کوچک، به یک منطقه مهم تولید کننده برق با حدود ۷۰۰ مگاوات تبدیل شده است.

صابری ادامه داد: از مجموع ۷۰۰ مگاوات برق تولیدی قشم، ۳۰۰ مگاوات آن در کل جزیره استفاده و همزمان ۲۴۰ مگاوات برق هم به شبکه سراسری منتقل و در نهایت بخشی از برق تولیدی هم در جزیره ذخیره‌سازی و محبوس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از وزارت نیرو درخواست کردیم برای کمک به تقویت برق صنایع قشم مجوز استفاده از برق ذخیره شده و محبوس را صادر کنند، گفت: پاسخ این وزارتخانه با تاکید بر اینکه عملیات دیسپاچینگ سراسری است و باید اجرا شود، منفی بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • خبر خوش برای مستاجران
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد