Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت ۹ امتیاز تیم مس کرمان به دلیل شرایط بد رقبای این تیم به دست آمده است. - اخبار ورزشی -

مسعود عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته اول فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و فراز کمالوند کارش را با انگیزه و هیجان انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از ابتدای سال به دنبال صعود به لیگ برتر بودیم و می‌دانیم کار دشواری پیش رو داریم.

وی در مورد برکناری عبدالله ویسی، با وجود حمایت قاطعانه‌ای که در فضای مجازی از او داشت، تصریح کرد: در مقطعی از فصل باید از ویسی حمایت می‌کردم. با این حال به این نتیجه رسیدیم که باید قطع همکاری کنیم. نتایج خیبر در چهار هفته پایانی ویسی خوب نبود و از کورس صعود عقب افتاده بودیم. با حضور کمالوند، شرایط تیم رفته‌رفته بهتر می‌شود و برنامه بلندمدتی با او داریم. ایجاد آکادمی باشگاه خیبر پیگیری می‌شود و می‌خواهیم اثری ماندگار از خودمان به جای بگذاریم.

لیگ دسته اول فوتبال| پارس جنوبی اولین شکست ملوان را رقم زد

 

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد در خصوص انتخاب فراز کمالوند به‌عنوان سرمربی جدید نماینده لرستان، با وجود آمار ضعیف این مربی در سال‌های اخیر بیان کرد:‌ کمالوند یک مربی جوان و باانگیزه است و تجربه و تعهد لازم را دارد. او سه تیم به لیگ برتر آورده و یک مربی بومی محسوب می‌شود که با توجه به همه جهات، بهترین گزینه برای سرمربیگری خیبر بود. کمالوند تا هر زمان که بخواهد، در خیبر خواهد بود.

عبدی درباره انتقادات امید روانخواه از داوری و اینکه سرمربی سایپا گفته بود مالک خیبر برای دیدار دو تیم هزینه زیادی کرده است،‌ به تسنیم گفت: یک پنالتی ما را در این بازی نگرفتند. نمی‌خواهم به روانخواه پاسخ بدهم و آرزو می‌کنم همیشه ظرفیت برد و باخت را داشته باشیم. داوری دیدار با سایپا، قضاوت بازی ما با ملوان را بر عهده داشت که پنالتی ما را اعلام نکرد و بازیکن حریف را باید اخراج می‌کرد. خیبر بیشتر از هر تیم دسته اولی از اشتباهات داوری ضرر کرده است.

کمالوند سرمربی خیبر خرم‌آباد شد

 

وی تیمداری در لیگ یک را دشوار خواند و عنوان کرد: فضای خوبی بر فوتبال ایران حاکم نیست. باشگاه‌ها شرایط مالی خوبی ندارند و خوشه طلایی در حساس‌ترین دیدار، با بازیکنان امید خود با مس کرمان بازی کرد. سه دیدار است که مس همین‌گونه و با توجه به شرایط تیم‌های مقابل نتیجه می‌گیرد و 9 امتیاز گرفته است. افکار عمومی همه چیز را تشخیص می‌دهند و نکته ماندگار، تأثیری است که بر جای می‌ماند. امیدوارم فدراسیون در 12 هفته پایانی بر بازی‌ها نظارت کند.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد در مورد شرایط مالی و امکانات این باشگاه خاطرنشان کرد: خدا را شکر مشکل مالی نداریم و در حد توان، تغییرات زیرساختی خوبی در یک سال اخیر ایجاد کردیم. هیچ‌وقت خواسته مالی از مدیران استانی نداشتیم و می‌خواستیم شرایط زیرساختی مناسبی را فراهم کنند. دولت سیزدهم نگاهی متفاوت با گذشته دارد و برای آکادمی باشگاه جلسات خوبی با استاندار لرستان داشته‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال مس کرمان لیگ دسته اول تیم فوتبال خیبر خرم آباد تیم فوتبال مس کرمان لیگ دسته اول تیم فوتبال خیبر خرم آباد خیبر خرم آباد باشگاه خیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز (جمعه هفتم اردیبهشت) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور تا امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

تردد در سایر محورهای مواصلاتی کشور روان گزارش شده و شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی هستیم.

محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

محورهای مسدود غیرشریانی

۱- هشتگرد – طالقان

۲ – کمربندی جدید خرانق – یزد

۳- اسپکه – بمپور

۴- یزد – دربید

۵- حاجی آباد – آهنگران

۶- رباط پشت بادام – بیاضه

۷- گلشن – سراوان

۸- گرده کوه – مهریز

۹- طبس – رباط پشت بادام

محورهای دارای انسداد فصلی

۱- سروآباد - پاوه

۲- گنجنامه – تویسرکان

۳- وازک – بلده

۴- پونل – خلخال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، بعضی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، در بعضی از ساعات رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: شرایط جوی مذکور روز شنبه در بعضی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان و یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس، انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، سه‌شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

ضیائیان ادامه داد: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین تا اواسط هفته آینده، روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور انتظار می‌رود.

کد خبر 748019

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • سلطان آسمان ایران در خطر انقراض/ عکس
  • سلطان آسمان ایران در خطر انقراض است | گزارش همشهری از وضعیت عقاب طلایی ایران
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان