Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در رزمایش نوروزی پلیس پایتخت با اشاره به عملکرد پلیس تهران بزرگ و کشف حدود ۷۴ درصد جرائم اظهار داشت: با اجرای طرح‌های مختلف توانستیم ضربات مهلکی را به سارقان و مجرمان وارد کنیم بطوریکه اعلام می‌کنیم سازمان جرم و جرائم سازمان‌‌یافته را در تهران به‌نوعی از بین برده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی تصریح کرد: یا تلاش همکارانم در مجموعه پلیس تهران، ۲۱۸۷ باند سارقان، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر، شناسایی و منهدم شده است؛ همچنین بیش از چهار میلیون و ۲۲۵ هزار خدمت انتظامی به شهروندان ارائه و بالغ بر یک‌میلیون و ۲۰۶ هزار پرونده تشکیل و به مراکز قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی پایتخت از کاهش هفت‌درصدی وقوع جرائم جنایی و مهم در سال گذشته نسبت به سال ۹۹ خبر داد و گفت: بالغ بر ۲۰ تن مواد مخدر را هم کشف و ضبط کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه بحث ساماندهی معتادان متجاهر هنوز دارای مشکل است به عملکرد پلیس امنیت اقتصادی در حوزه برخورد با مفاسد اقتصادی پرداخت و افزود: بالغ بر ۱۳۰۰ قاچاقچی کالا، ارز و محتکران را شناسایی و بازداشت کردیم همچنین ۲۷۴ نفر از مفسدان اقتصادی نیز بازداشت شدند.

وی گفت: ۱۶۲۰۰ دستگاه ماینر در سال جاری توسط پلیس امنیت اقتصادی پایتخت کشف شد.

رییس پلیس پایتخت از کشف بیش از 95 درصد جرائم سایبری توسط پلیس فتا خبر داد و اعلام کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای چهارمین سال پیاپی، جزو استان‌هایی بود که بیشترین کاهش کشته را در سوانح رانندگی به خود اختصاص داد.

وی گفت: طرح ویژه کنترل محکومان فراری و سابقه‌دار در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت سازمان جرم طرح نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان