Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایتالیایی می گوید انتظار نداشته به تیم ملی کشورش دعوت شود.

ماریو بالوتلی می گوید شاید بعد از پایان دورانش رو به خبرنگاری بیاورد.

به گزارش طرفداری و به نقل از DAZN، ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی سابق باشگاه های اینتر، میلان و منچسترسیتی این روزها در لیگ ترکیه و تیم دمیر اسپور توپ می زند و توانسته در 27 بازی برای این تیم 12 گل به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن گفتگویی با DAZN در مورد دوران فوتبال خود داشته است. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

دوران بعد از بازنشستگی

دوست دارم استعدادیابی کنم. با بازیکنان جوان حرف بزنم و بگویم چه کارهای درست و غلطی انجام دادم و با تجربه هایی که دارم به آنها اخطار بدهم. من می توانستم از بسیاری از مشکلات دوری کنم. شاید هم خبرنگار شدم!

دوران حرفه ای

از کارهایی که کردم راضی هستم. در سطح باشگاهی فاتح همه جام ها شدم. این موضوع در سطح ملی پیش نیامد اما این تنها ناراحتی من است. بیایید امیدوار باشیم خیلی دیر نشده باشد. بازگشتم به تیم ملی فقط برای یک اردو بود اما هیجان زیادی داشت چون انتظارش را نداشتم. انتظار هر چیزی به جز این را داشتم. امیدوارم ایتالیا به جام جهانی برود. در حال حاضر همه می گویند باید برای صعود با پرتغال بازی کنید اما اول باید مقابل مقدونیه قرار بگیریم. روی کاغذ از آنها قوی تر هستیم اما نباید این تیم را دستکم گرفت. ترکیه هم همین شرایط را دارد. بدون شک بهترین لحظه من در تیم ملی مسابقات یورو بود.

مربیان تاثیرگزار

روبرتو مانچینی مربی است که در دوران حرفه ای من بیشترین تاثیر را داشت. او اجازه داد کارم را با اینتر شروع کنم. او در شرایطی بود که ابراهیموویچ وضع خوبی نداشت و آدریانو هم گاهی اوقات می درخشید و گاهی اوقات نه اما کرسپو و کروز هم در تیم بودند ولی او این جرات را داشت که به من بازی دهد. فکر نمی کنم هیچ مربی دیگری این کار را می کرد. زیر نظر پراندلی هم احساس خوبی داشتم. او خیلی به من خوش بین بود اما سختگیری زیادی هم داشت.

رابطه با هواداران اینتر

اگر هر یک از هواداران اینتر در گذشته از من متنفر بودند، می توانم این موضوع را در حال حاضر درک کنم زیرا من چیزهای زیادی به اینتر دادم اما اشتباهاتی هم داشتم اول داستان پیراهن اینتر و بعدها به میلان هم رفتم. اگر بتوانم به عقب برگردم، داستان پیراهن را تکرار نمی کنم. چرا این اتفاق افتاد؟ چون هواداران اینتر را خیلی دوست داشتم. دیدن بالوتلی در حالی که بازوبند اینتر را بسته است خیلی خوب بود و وقتی به اینتر آمدم هدف همین بود. موراتی به من یک سکه طلا داده بود اما دلیلش را نفهمیدم و بعدها ماتراتزی برایم توضیح داد که این سکه به بازیکنانی نظیر رونالدو برزیلی، رکوبا، آدریانو و ابراهیموویچ داده شده است. او فقط به این چهار بازیکن این سکه را داده بود و اگر آن را به من هم داد حتما دلیلی داشت.

بازی مجدد در سری آ

سخت است چنین اتفاقی بیافتد. بازی در ناپولی؟ باید از دی لورنتیس بپرسید. اگر به خاطر او نبود، همین الان 10 سال سابقه حضور در ناپولی داشتم. عاشق ناپل هستم. به مینو رایولا هم گفته ام که همیشه دوست داشتم در ناپولی بازی کنم.

اخبار داغ 

دروازه بان تیم منتخب قرن را انتخاب کنید | نظرخواهی مردم پروژه برترین های قرن تازه واردها در آینه طرفداری | سقوط شموشک نوشهر و رتبه تک رقمی پگاه گیلان شرمساری کریم بنزما از شکست سنگین رئال مادرید در ال‌کلاسیکو / عکس توییتر آاس رم: کسی گفت عیدی؟ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه، بازیکن استقلال ملاثانی در مورد شرایط تیم‌شان گفت: شرایط تیم واقعا خوب و ایده آل نیست چه از نظر مالی و چه از نظر زیرساخت و سخت افزاری ولی این مهم باعث نمیشود که ما تلاشمان را نکنیم، با تمام قوا به مصاف سپاهان میرویم که تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم مسئولین هم بتوانند کمک بکنند و شرایط را سامان ببخشند، همان‌طور که همگان می‌بینند تیم ما کاملا بومی است و هیچ تیمی در ایران یا کشور نداریم که تمامی بازیکنان آن متعلق به آن شهر باشد و این مسئله باید برای آن استان‌مهم باشد و نگاه ویژه تری به ما داشته باشند. مبالغ قراردادی ما بسیار ناچیز است و بازیکنانی که امسال در این تیم هستیم فقط به خاطر آینده خودمان است و قانون کم شدن سهمیه تیم ها به خیلی بازیکنان ضرر زد اما با تلاش و تمرینات منظم به فکر بازگشت به سطح اول هستم.

او در مورد شرایط خودش گفت: شرایط خودم هم بعد از اینکه مصدومیت طولانی داشتم خدا را شکر این فصل بعد از بازی کردن در تیم ملاثانی به شرایط خوبی رسیدم و در ۲۰ بازی به میدان رفتم انشالله که فصل را با همین عملکرد بتوانم تمام کنم و فصل بعد اتفاق‌های خوبی رخ دهد. همان‌طور که در نیم فصل چندین پیشنهاد داشتم ولی نتوانستم جدا شوم و باشگاه رضایت نامه من را صادر نکرد و در این بازی های باقی مانده با تمام انرژی به میدان میروم.

او راجع به بازی مقابل سپاهان گفت: بازی حساسی مقابل سپاهان داریم، سپاهان تیم بزرگی است و ما به این مسئله واقف هستیم، بازیکنان ملی پوش دارد ولی تیم ما هم بازیکنان بزرگی دارد که در تیم های مطرح ایران بازی کردند حتی سابقه قهرمانی با تیم های دیگر در سال های گذشته را داشتند. خود من در تیم های فولادخوزستان، تراکتور تبریز، ماشین سازی، نفت ابادان را داشتم و انگیزه لازم را داریم تمام تلاشمان را میکنیم که انشالله روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا بتوانیم اول بازی قابل قبول و زیبایی انجام بدهیم و بتوانیم پیروز بازی هم باشیم و این شادی را به مردم خوزستان هدیه دهیم که این مسئله بستگی به حمایت هواداران از ما دارد، از هواداران درخواست داریم که فرزندان شهر خود را تنها نگذارند و یار دوازدهم ما در ورزشگاه فولاد آرنا مقابل سپاهان باشند تا بتوانیم پس از پایان بازی شادی را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس