Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی طباطبایی را به حوزه‌های علمیه، مردم متدین مشهد مقدس، خانواده و علاقمندان آن مرحوم تسلیت گفت و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی طباطبایی، تولیت فقید مدارس علمیه الحجه (عج) مشهد مقدس، آورده است: این روحانی فرهیخته و متعهد، عمر شریف خود را در فعالیت‌های علمی و فرهنگی وقف تبیین و ترویج معارف اسلامی و خدمت به انقلاب و نظام کرد و آثار و خدمات خالصانه و ماندگاری بر جا گذاشت که به یقین توشه‌ای گران‌بها برای آخرت ایشان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور همچنین در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت این استاد گرانمایه را به حضرت آیت‌الله سعیدی و نیز حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر طباطبایی نیز تسلیت گفت.

کد خبر 563116

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی آیت الله رئیسی رئیس جمهور ابراهیم رییسی رییس جمهور سید علی طباطبایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حجت الاسلام والمسلمین سید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، در این پیام آمده است:
خبر ارتحال حاج ماموستا ملااحمد فخری امام جمعه سابق جوانرود باعث تأسف و تآثر اینجانب شد.
ایشان انسانی بامحبت خوش خلق و منشأ اثرات حسنه فراوانی بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ماموستا ملا احمد فخری واهالی با محبت جوانرود برای ایشان از درگاه خداوند علو درجات و برای بازماندگان و عزیزان اهل سنت صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد