Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر دوشنبه همزمان با نخستین روز سال جدید و حضور در قرارگاه نوروزی پلیس اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک سال جدید با بیان اینکه نیروی انتظامی سال گذشته زحمات زیادی در راه تأمین امنیت انجام داد و فراز و نشیب‌های زیادی داشت، اظهار داشت: در برابر بسیاری از حوادث ایمن شده‌ایم و حداکثر کاری که دشمن می‌تواند کند ایجاد مزاحمت و زحمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نقاط حادثه خیزی وجود دارد باید ساماندهی شود و باید برای این امر تعامل و همکاری خوبی بین همه دستگاه‌های برقرار شود.

استاندار اصفهان با اشاره به افزایش مسافرت به استان اصفهان و تکمیل مراکز اقامتی تا ۲۸ اسفند ماه افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط نیروی انتظامی شاهد امنیت مطلوب و کم‌ترین آسیب‌ها هستیم.

وی افزود: با بکارگیری تمام ظرفیت و انرژی خود امنیت خوبی را تأمین می‌کنیم و در نوروز امسال جایگاهی را که در تراز استان اصفهان است به دست می‌آوریم.

مرتضوی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نام گذاری کردند که نباید نگاه ما شعار زده باشد و با توجه به ظرفیت دانش بنیانی که در استان اصفهان وجود دارد مانند صنایع، شهرک‌های علمی تحقیقاتی، دانشگاه و دیگر موارد این شعار در استان اصفهان مصداقی جلو برود و پیشراه این حرکت در سطح کشور شویم.

امنیت اقتصاد اصفهان را تثبیت می‌کند

وی تصریح کرد: یکی از مولفه‌هایی که این شعار را در اقتصاد استان اصفهان ثبیت می‌کند، قصه امنیت و ظرفیت‌های انتظامی استان اصفهان است، آنجایی توسعه و سرمایه و اشتغال می‌آید که امنیت باشد، نسبت ما با فرمانی که حضرت آقا ابتدای سال می‌فرمایند چه است و در مأموریت خود چگونه این شعار را کمک کنیم و پرچم دار و پیش راه باشیم و در راه محقق شدن اهداف این شعار چه کار کنیم.

استاندار استان اصفهان در پایان بار دیگر یاد شهدای انتظامی استان اصفهان را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: از مأموران انتظامی که در ایام تعطیلات امنیت و نظم را تأمین می‌کنند تشکر می‌کنم.

کد خبر 5451407

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اصفهان رضا مرتضوی نیروی انتظامی نقاط حادثه خیز اصفهان بوشهر نوروز کرمانشاه ویروس کرونا نیمه شعبان نوروز 1401 عید نوروز آمار کرونا بارش برف خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور سفرهای نوروزی مسافران نوروزی گرگان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ کارگاه مهدی افشاری گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف شد.

 این مقام انتظامی ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند.

منبع: پلیس امنیت اقتصادی

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آخرین جزئیات خسارت بارش‌ها در اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟